دستگیری عاملان مسمومیت‌ بندرعباسی‌ها

دستگیری 8 نفر از عاملین توزیع کننده مشروبات الکلی

فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس از شناسایی و دستگیری 8 نفر از عاملین توزیع کننده مشروبات الکلی در این شهرستان و بروز مسمومیت الکلی خبر داد

تیمور دولتیاری عصر امروز اظهار کرد: در پی اطلاع از مسمومیت و مراجعه چندین نفر به بیمارستان شهید محمدی بندر عباس  بر اثر مصرف مشروبات الکلی در 24 ساعت گذشته، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

به گزارش فارس، وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع، اقدامات و تحقیقات فنی و پلیسی برای شناسایی و دستگیری عاملان توزیع مشروبات الکلی از همان لحظه ابتدایی آغاز شد.

این مسئول  انتظامی تصریح کرد: با تلاش بی وقفه مأموران انتظامی شهرستان بندر عباس  و بهره گیری از شیوه‌های پلیسی تعداد 8 نفر از توزیع کنندگان مشروبات الکلی پس از شناسایی و هماهنگی با مراجع قضایی در یک عملیات ضربتی دستگیر و در بازرسی از منازل نامبردگان مقدار 1278 لیتر مشروبات الکلی کشف که دو نفر از دستگیر شدگان که خود نیز مصرف کننده بوده اند  نیز در بیمارستان بستری شده لذا تلاش پلیس برای شناسایی و دستگیری سایر متهمان  این پرونده ادامه دارد.

سرهنگ  دولتیاری  با تاکید بر نظارت بیش از پیش خانواده‌ها بر رفتارهای فرزندان خود ابراز داشت: آموزش پیامدهای سوء مصرف مشروبات الکلی برای نوجوانان و جوانان، توجه به آموزه‌های دینی و گسترش فضاهای تفریحی، ورزشی و فرهنگی در جامعه از دیگر راه‌های پیشگیری از مصرف مواد مخدر و مشروبات الکلی است.

به گزارش فارس، مسمومیت ناشی از مصرف مشروبات الکلی دست ساز در دو روز اخیر موجب مراجعه 48 نفر به بیمارستان‌های بندرعباس و فوت 5 نفر شده است.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.