رکوردشکنی سفرهای مردم در تعطیلات عید فطر

مازندران و گیلان دوباره صدرنشین شدند

در بازه زمانی هفتم تا یازدهم اردیبهشت ماه یک میلیون و ۷۴۲ هزار و ۳۱ وسیله نقلیه مختلف در روزهای گذشته ترددهای بین استانی داشته‌اند

براساس جدیدترین گزارش مرکز مدیریت راه‌های کشور تردد بین استانی وسائل نقلیه مختلف در روزهای گذشته و در تعطیلات عید فطر، در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۵۰ درصد افزایش پیدا کرده است.

به گزارش ایسنا، براساس سامانه‌های حمل و نقل هوشمند مرکز مدیریت راه‌های کشور در بازه زمانی هفتم تا یازدهم اردیبهشت ماه یک میلیون و ۷۴۲ هزار و ۳۱ وسیله نقلیه مختلف در روزهای گذشته ترددهای بین استانی داشته‌اند که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۵۰ درصد و در مقایسه با همین ایام درسال‌های ۱۳۹۹ و ۱۳۹۸ به ترتیب ۱۹ و شش درصد افزایش داشته است. البته بیشترین تردد در روز گذشته (یکشنبه یازدهم اردیبهشت ماه) با یک میلیون و ۹۳۳ هزار و ۷۰۷ وسیله نقلیه در جاده‌های کشور رخ داد.

براساس نقشه تخلیه و انباشت خودروهای بومی استان‌های مختلف در روزهای هفتم تا یازدهم اردیبهشت‌ماه، همه استان‌ها با افزایش ترددهای بین‌استانی مواجه بودند. باز هم مانند دیگر ایام تعطیل در طول امسال و سال‌های گذشته استان‌های مازندران و گیلان با ۷۵ و ۷۴ افزایش بیشترین ترددهای بین استانی را تجربه کردند و هرمزگان، بوشهر و خراسان رضوی با ۶۴ درصد، ۵۹ درصد و ۵۹ درصد رضد، بیشترین افزایش تخلیه و انباشت خودرو را تجربه کردند.

اطلاعات پلاک‌های ثبت شده در دوربین‌های پلاک‌خوان نیز در همین ایام نشان می‌دهد که بیش از شش میلیون و ۸۷۶ هزار پلاک خودرو با ترکیب مبدا استان‌های مختلف در محورهای برون‌شهری مشاهده شدند که از این تعداد حدود شش میلیون و ۴۶۵ هزار پلاک معادل بیش از ۹۵ درصد آن‌ها مربوط به خودروهای شخصی مردم بوده است.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.