تیراندازی در مراسم فاتحه‌خوانی منجر به قتل ۲ نفر شد

هشدار به رسم غلط تیراندازی مراسم فاتحه خوانی

رئیس پلیس آگاهی استان خوزستان از دستگیری عامل تیراندازی و قاتل دو جوان در شهرک اهواز در کمتر از ۲۴ ساعت خبر داد

 رئیس پلیس آگاهی استان خوزستان از دستگیری عامل تیراندازی و قاتل دو جوان در شهرک اهواز در کمتر از 24 ساعت خبر داد.

به گزارش فارس،شب گذشته فیلمی در شبکه های اجتماعی به عنوان تیراندازی به مناسب عید فطر منتشر شد که به یکی از افراد در صحنه هم تیری اصابت می‌کند.

ئیس پلیس آگاهی استان خوزستان در این خصوص  گفته است عامل تیراندازی و قاتل دو جوان در شهرک اهواز در کمتر از 24 ساعت دستگیر شد.

سهراب حسین نژاد در ادامه گفته در پی وقوع یک فقره تیراندازی در مراسم فاتحه خوانی که منجر به قتل 2 نفر در شهرستان اهواز شده بود، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

عادی انگاری رسم غلط استفاده از سلاح گرم در مراسم عروسی و عزا تبدیل به یک معضل جدی در استان شده و بعضاً علاوه بر اتفاقات تلخ و حوادث خونبار امنیت خوزستان را نیز تهدید کرده است.

گاهی صدای تیراندازی‌های مکرر با اسلحه‌های جنگی و شکاری در ساعاتی از شب و حتی در روز امنیت شهر را تحت تاثیر خود قرار داده و نگرانی شهروندان را به دلیل احساس ناامنی مضاعف می‌کند.

از آنجایی که وجود سلاح غیرمجاز یکی از عوامل بسترساز جرایم خشن اعم از تیراندازی، قتل و سرقت‌های مسلحانه است انتظار می‌رود پلیس با کنترل و رصد تحرکات قاچاقچیان سلاح و مهمات بستر امنیت را بیش از پیش در استان فراهم کند.

برخورد قاطع و قانونی با عاملان نا امنی و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی و اراذل و اوباش از مطالبات جدی مردم از تلاش‌گران عرصه نظم و امنیت و دستگاه قضاست.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.