نماز دیدنی مسلمانان در ورزشگاه بلکبرن

باشگاه بلکبرن رُورز انگلیس برای نخستین بار میزبان مسلمانان برای اقامه نماز عید فطر شد.

به گزارش ایرنا، باشگاه بلکبرن به مناسب عید سعید فطر درهای ورزشگاه «ای وود پارک» را برای اقامه نماز به‌روی مسلمانان گشود.

در مراسم اقامه نماز عید فطر در این باشگاه انگلیسی که برای نخستین بار این میهمانان را در خود جای داده است، بیش از سه هزار مسلمان مراسم نماز عید فطر را برگزار کردند.

در این زمینه استیو واگوت، مدیر اجرایی باشگاه بلکبرن اظهار داشت: اقامه نماز در این باشگاه لحظه بسیار مهمی برای فوتبال است زیرا در دو سال گذشته از بیماری کرونا و محدودیت‌های اجتماعی رنج برده‌ایم بنابراین اقامه نماز مسلمانان در این ورزشگاه دیدنی بود.

وی افزود: این میزبانی عالی بود. اقدامی که بدنبال تلاش‌های اخیر در سرو غذاهای حلال و ساخت نمازخانه در ورزشگاه روی داد. این خدمات سبب جذب موج جدیدی از هواداران از جنوب آسیا خواهد شد.

در ادامه شیخ واسیم کمپسون امام جماعت نماز عید فطر عنوان کرد: حضور مسلمانان در این ورزشکار فرصتی عالی برای آنهاست تا با سازمان‌های مختلف در جامعه کار کنند. از باشگاه بلکبرن بسیار سپاس‌گزاریم که درهای ورزشگاه خود را برای نماز خواندن در زمین چمن باز کرد. میزبانی این باشگاه از نمازگزاران نشان دهنده تعامل بزرگ بین جامعه با باشگاه فوتبال و الگویی برای تمامی باشگاه‌ها در سراسر انگلیس است.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.