معطلی۱۰ ساله لایحه کرامت زنان

معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در مورد آخرین اقدامات لایحه حفظ کرامت و حمایت از زنان در برابر خشونت گفت: این لایحه ۱۰ سال است که برای تصویب و اجرا معطل مانده است که با رایزنی‌های صورت گرفته امیدواریم به زودی درباره این لایحه نتیجه خوبی حاصل شود.

انسیه خزعلی در گفت و گو با ایرنا افزود: این لایحه اکنون در مجلس شورای اسلامی در دست اقدام است و طبق پیگیری‌های به عمل آمده از سوی فراکسیون زنان اعلام شده که با قید فوریت این لایحه مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

وی اظهار داشت: فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی اعلام کرد که  این لایحه در اولویت قرار دارد اما چون دستور جلسات مختلف از جمله لایحه بودجه در دستور کار  بوده است امکان بررسی این لایحه  فراهم نشده بود که امیدواریم اکنون که بررسی لایحه بودجه به اتمام رسیده است، بتوانیم شاهد سرعت بخشی به طرح این لایحه  در مجلس شورای اسلامی باشیم و امیدواریم پس از گذشت ۱۰ سال لایحه حفظ کرامت و حمایت از زنان در برابر خشونت به سرانجام رسد.

معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری پیشتر نیز گفته بود که با فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی صحبت داشتم و جای تشکر دارد که  لایحه حفظ کرامت و حمایت از زنان، پس از رفع نواقص و تنظیم سندهای پشتیبان، با فوریت در دستور کار مجلس است.

امیدواریم پس از گذشت ۱۰ سال لایحه حفظ کرامت و حمایت از زنان در برابر خشونت به سرانجام رسد.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.