هشدار لغزش در جاده‌های مازندران

رئیس پلیس راه مازندران وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی هراز ، کندوان ، سوادکوه و کیاسر را روان و عادی توصیف کرد و گفت: به دلیل بارش‌های پراکنده ، سطح جاده‌ها لغزنده است.

سرهنگ یدالله جهان تاب در گفت و گو با ایرنا بر  لزوم رعایت سرعت مطمئن تاکید کرد و توضیح داد: بارش پراکنده سبب شد تا در برخی از مناطق جاده خشک و جاهایی که بارش باریده است به یکباره جاده لغزنده شود، بنابراین رانندگان بیشتر مراقب باشند.

وی وضعیت جاده کیاسر را هم مه آلود توصیف کرد و بیان داشت: طبق گزارش هواشناسی تداوم پراکندگی باران در مازندران تا آخر هفته وجود دارد و لغزندگی سطح جاده‌های استان نیز است .

رئیس پلیس راه مازندران همچنین گفت که احتمال ریزش سنگ در جاده‌های کندوان و هراز دور از انتظار نیست و لازم است رانندگان ضمن رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، از هرگونه عجله و شتاب خودداری کنند.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه محور چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.

هواشناسی مازندران شرایط جوی استان در روز جاری را صاف تا نیمه ابری و به ویژه در ارتفاعات همراه با افزایش دما و از شب ابری بتدریج همراه با بارش پراکنده باران و وزش باد پیش‌بینی کرد.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.