بازدید 1.3 میلیونی از نمایشگاه مجازی قرآن کریم

نمایشگاه مجازی قرآن کریم که تاکنون بیش از یک میلیون بازدید داشته، تا اطلاع ثانوی برقرار است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،مدیر کمیته فناوری اطلاعات و نمایشگاه مجازی قرآن کریم گفت: امسال با کسب اجازه از ستاد ملی کرونا نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم بعد از ۲ سال وقفه به‌ صورت حضوری برگزار شد. همچنین نمایشگاه مجازی نیز به‌عنوان مکملی در کنار نمایشگاه حضوری برپا شده بود.

به گفته‌ میرشفیعی امسال یک میلیون و سیصد و سی و دو هزار و نود نفر از نمایشگاه مجازی قرآن بازدید کردند که بازدید‌ها از بستر آیو بیشتر صورت‌گرفته و تلویزیون مجازی و تور مجازی بیشترین بازدید را داشتند.

مدیر کمیته فناوری اطلاعات و نمایشگاه مجازی قرآن کریم می‌گوید، با توجه به اتمام نمایشگاه حضوری دیگر تلویزیون اینترنتی نداریم اما تور مجازی همچنان برقرار است.

در نمایشگاه مجازی قرآن کریم، کیو آر کد‌های مربوط به سردار سلیمانی نیز بود و افراد می‌توانستند در نمایشگاه حضوری گوشی‌های خود را روی این کیو آر کد‌ها بگیرند و بیاناتی از سردار را مشاهده و حضور معنوی او را در نمایشگاه احساس کنند.

با توجه به اتمام نمایشگاه این QR کد‌ها در سایت مجازی نمایشگاه به نشانی iqfa.ir قرار داده شده و افراد می‌توانند این کد‌ها را اسکن و از فراز‌ها استفاده کنند.

نمایشگاه مجازی قرآن کریم تا اطلاع ثانوی ادامه دارد و مردم می‌توانند با نوشتن نظراتشان در راستای پیشرفت نمایشگاه کمک کند و از بخش‌های مختلف این نمایشگاه بازدید مجازی داشته باشند.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.