رئیس بنیاد شهید از تولید ۳۰ فیلم سینمایی خبر داد

بنابر اعلام قاضی‌زاده هاشمی، موضوع این آثار شخصیت‌های برجسته ایثارگر خواهند بود

سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در پایان سفر خود به قشم و پس از دیدار با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خانواده شهدا و ایثارگران با توجه به شرایط ویژه‌ای که دارند نیازمند استفاده از فضاهای تفریحی و زیارتی هستند و از این‌رو اردوگاهی بدین منظور در قشم ساخته می‌شود.

به گزارش مهر، با بیان اینکه در جلسه امروز، قول همکاری اشتغالزایی و مسکن برای خانواده‌های شهدای قشم داده شد، افزود: توافقات خوبی برای همکاری با سازمان منطقه آزاد قشم به انجام رسید و امیدواریم به محض تحویل زمین، با توجه به توان عملیاتی بنیاد، ظرف مدت یک سال بتوانیم فاز نخست اردوگاه را افتتاح کنیم.

معاون رییس‌جمهوری در بخش دیگری از سخنان خود رویکرد بنیاد شهید در سال ۱۴۰۱ را ارتقای خدمات، افزایش حقوق والدین شهدا، ضرایب حقوقی جانبازان، بهبود پشتیبانی بیمه‌ای، سرمایه گذاری برای ساخت ۳۰ فیلم سینمایی برای ۳۰ استان که شخصیت‌های ممتاز حوزه ایثار و شهادت را شامل می‌شوند، عنوان کرد.

قاضی‌زاده هاشمی گفت: برگزاری جشنواره‌های متعدد، حمایت از شرکت‌های دانش بنیان و کارآفرینانی که توسط ایثارگران اداره می‌شود، و دانش بنیان کردن مراکز اقتصادی متصل به بنیاد شهید در دستور کار قرار دارد که در لیست برنامه‌های عملیاتی ۴۹ بندی این نهاد قرار گرفته است.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.