صعود دیوانه‌وار رئال به فینال

دیدار پایانی فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا،بین تیم‌های لیورپول و رئال مادرید برگزار می‌شود

چهارشنبه شب در دومین دیدار از دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، رئال‌مادرید اسپانیا پرافتخارترین تیم این‌ رویداد در ورزشگاه “سانتیاگوبرنابئو” پذیرای منچسترسیتی‌ انگلیس بود و با برتری سه بر یک (در مجموع ۶ بر ۵) مقابل این تیم به فینال راه یافت

 تیم فوتبال رئال‌مادرید با برتری خاطره‌انگیزه مقابل منچسترسیتی به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسید تا برای کسب جام به مصاف لیورپول برود.
چهارشنبه شب در دومین دیدار از دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، رئال‌مادرید اسپانیا پرافتخارترین تیم این‌ رویداد در ورزشگاه “سانتیاگوبرنابئو” پذیرای منچسترسیتی‌ انگلیس بود و با برتری سه بر یک (در مجموع ۶ بر ۵) مقابل این تیم به فینال راه یافت.

بازی در حالی آغاز شد که سیتی در دیدار رفت به برتری چهار بر سه دست یافته بود.

به گزارش ایرنا، در حالیکه‌ سیتی با تساوی نیز جواز صعود می‌گرفت اما بدون ترس و با روشی هجومی وارد میدان شد. از سوی دیگر بازگشت “والکر” و “کانسلو” هم موجب شد تا جناحین خط دفاعی این تیم شرایط خوبی پیدا کند.

نخستین فرصت گلزنی در دقیقه ۲۰ ایجاد شد که ضربه “برناردو سیلوا” را “کورتوآ” با واکنشی عالی دفع کرد.

در ادامه هرچند بازیکنان‌ رئال شرایط بهتری در زمین پیدا کرده و توپ را بیشتر در اختیار داشتند اما موقعیت گلی ایجاد نشد تا نیمه نخست با تساوی صفر بر صفر همراه شود.

در ابتدای نیمه دوم، رئال صاحب موقعیتی عالی شد که “وینیسیوس” نتوانست دروازه خالی میهمان را باز کند.

در دقیقه ۷۲ بازی صبورانه سیتی نتیجه داد و پاس “برناردو سیلوا” به “ریاض محرز” رسید و ستاره الجزایری با ضربه‌ای مهار نشدنی توپ‌ را به تور دروازه رئال دوخت.

در دقیقه ۸۶ ضربه “جک گیرلیش” وینگر تازه وارد سیتی را “فرلان مندی” از روی خط دروازه رئال بیرون کشید.

در دقیقه ۹۰ بازهم “کریم بنزما” تاثیرگذار شد و پاس او به “رودریگو” رسید تا رئال به گل تساوی برسد.

یک دقیقه پس از آن ارسال “کارواخال” را “رودریگو” با ضربه سر تماشایی به گل دوم خود و تیمش تبدیل کرد تا کامبک‌ مادریدی‌ها کامل شود. رودریگو که در ۲۰ دقیقه پایانی به میدان آمد، تعویض طلایی “کارلو آنجلوتی” در این دیدار بود.

با این اوصاف بازی در ۹۰ دقیقه با برتری دو بر یک رئال همراه شد تا مجموع حساب، پنج بر پنج مساوی شده و کار به وقت‌های اضافه کشیده شود.

در سومین دقیقه نیمه اول وقت اضافه، رئال صاحب پنالتی شد و “بنزما” گل سوم کهکشانی‌ها را به نام خود نوشت تا جادوی مادریدی‌ها کامل شود.

در دقیقه ۱۰۵ “فرناندینیو” هافبک برزیلی تیم منچسترسیتی‌ موقعیت مناسب گلزنی را از دست داد.

در ادامه نیز گلی به دست نیامد تا رئال در مجموع دو بازی رفت و برگشت به برتری‌ ۶ بر ۵ رسیده و راهی فینال شود و سیتی هم با هدایت گواردیولا در حسرت موفقیت در اروپا باقی ماند.

پیش از این، لیورپول انگلیس با برتری مقابل ویارئال اسپانیا جواز حضور در فینال را کسب کرده بود.

با این اوصاف دیدار پایانی فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا، هفتم خرداد بین تیم‌های لیورپول و رئال مادرید در ورزشگاه “استادوفرانس” شهر پاریس برگزار می‌شود.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.