طرح رتبه‌بندی معلمان هفته آینده وارد کمیسیون دولت می‌شود

وزیر آموزش‌ و پرورش: از ۳۱ شهریورماه سال گذشته امتیاز رتبه‌بندی برای معلمان سراسر کشور لحاظ خواهد شد

وزیر آموزش و پرورش گفت: از دوشنبه هفته آینده در کمیسیون دولت مطرح خواهد شد. نوری خاطرنشان کرد: از ۳۱ شهریورماه سال گذشته امتیاز رتبه‌بندی برای معلمان سراسر کشور لحاظ خواهد شد

 وزیر آموزش و پرورش گفت: طرح رتبه‌بندی معلمان که قریب به ۱۰ سال است کلید خورده از دوشنبه هفته آینده در کمیسیون دولت مطرح خواهد شد.

به گزارش تسنیم،یوسف نوری صبح امروز در بدو ورود و حضور در مراسم غبارروبی گلزار شهدا سنندج، در جمع خبرنگاران با تبریک هفته معلم به همه همکاران خود در سراسر کشور اظهار داشت: بزرگداشت مقام معلم یادآور خاطره شهید مطهری و بیش از ۴ هزار معلم شهید را زنده کرده است.

وی دلیل حضور خود در کردستان را قدردانی از معلمان این استان و همکاری‌های آن‌ها در دوران کرونا و آموزش مجازی عنوان کرد و افزود: امیدواریم با از سرگیری آموزش حضوری نیاز‌ها و کمبود‌هایی که برای معلمان وجود دارد، برطرف شود.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به آخرین وضعیت طرح رتبه‌بندی معلمان تصریح کرد: طرح رتبه‌بندی معلمان قریب به ۱۰ سال است کلید خورده است لذا این طرح از دوشنبه هفته آینده در کمیسیون دولت مطرح و بلافاصله وارد دولت شده و اجرای آن در زمان مناسب آغاز خواهد شد.

نوری خاطرنشان کرد: از ۳۱ شهریورماه سال گذشته امتیاز رتبه‌بندی برای معلمان سراسر کشور لحاظ خواهد شد.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.