هوای شهرهای غربی کرمانشاه بحرانی شد

مدیریت بحران استان کرمانشاه: هوای شهرستانهای غربی استان کرمانشاه در وضعیت بحران قرار دارد

در شهرستان های قصرشیرین، گیلانغرب، سرپل‌ذهاب، دالاهو و اسلام آباد غرب و همچنین شهرستان‌های منطقه اورامانات شامل روانسر، پاوه، جوانرود و ثلاث باباجانی کلیه مدارس و مراکز دانشگاهی امروز (۱۵ اردیبهشت) تعطیل است

به گفته مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه، هوای شهرستانهای غربی استان کرمانشاه در وضعیت بحران قرار دارد.

به گزارش ایسنا،غلامرضا شهبازی با اشاره به گرد و غبار غلیظ حاکم بر جو استان، اظهار کرد: این توده گرد و غبار که از اواخر روز گذشته(چهارشنبه) وارد استان شده، افت کیفیت هوا و کاهش دید افقی را برای اکثر نواحی استان در پی داشته است.

وی با بیان اینکه تا ساعت هشت صبح امروز (۱۵ اردیبهشت) هوای دو شهرستان قصرشیرین و سرپل‌ذهاب در وضعیت بحران قرار دارد، افزود: شاخص های ایستگاه اسلام آباد غرب نیز وضعیت اضطرار را نشان می‌دهد.

مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه با بیان اینکه هم اکنون وضعیت هوای شهر کرمانشاه نیز در شرایط هشدار قرار دارد، افزود: وضعیت هوا در پاوه نیز در شرایط هشدار است.

شهبازی خاطرنشان کرد: فعلا ایستگاه کنگاور وضعیت سالم را نشان می‌دهد.

وی تاکید کرد: با توجه به تغییر غلظت ذرات معلق موجود در هوا، امکان تغییر وضعیت ایستگاه‌ها طی ساعات آینده وجود دارد.

شهبازی ادامه داد: با توجه به این شرایط کارکنان دولت دارای بیماری‌های زمینه‌ای در شهرستان‌های غربی استان و منطقه اورامانات که بیماری زمینه‌ای دارند می‌توانند امروز ( پنجشنبه، ۱۵ اردیبهشت) سر کار نروند.

وی اظهار کرد: در شهرستان های غربی شامل قصرشیرین، گیلانغرب، سرپل‌ذهاب، دالاهو و اسلام آباد غرب و همچنین شهرستان‌های منطقه اورامانات شامل روانسر، پاوه، جوانرود و ثلاث باباجانی کلیه مدارس و مراکز دانشگاهی امروز (۱۵ اردیبهشت) تعطیل است.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.