قهر بازیکنان میلیاردی به خاطر چند آپشن‌!

بازیکنان پرسپولیس در شرایطی اعتصاب کردند که 95 درصد از قرارداد فصل قبل را دریافت کردند!

طبق شنیده‌ها ستاره‌های پرسپولیس فقط به خاطر پرداخت نشدن آپشن‌های قرارداد خود حاضر به تمرین نشدند.

مدیریت باشگاه پرسپولیس علاوه بر بدهی سنگین به برانکو، این روزها با یک بحران دیگر هم روبرو است؛ اعتصاب ستاره‌های تیم به خاطر پرداخت نشدن آپشن‌های قرارداد فصل قبل! پرسپولیس که قرار بود امروز از ساعت 11 با حضور همه بازیکنان تمرین کند، در شرایطی برای لیگ بیستم استارت زد که یحیی گل‌محمدی به خاطر غیبت نیمی از بازیکنان تیمش حسابی عصبانی بود.

5 بازیکن پرسپولیس به خاطر حضور در اردوی تیم ملی غایب بودند و برخی بازیکنان نظیر کمال کامیابی‌، سیدجلال حسینی، امید عالیشاه و سعید آقایی به خاطر مشکلات مالی حاضر به حضور در تمرین نشدند.

گویا باشگاه پرسپولیس قرار بوده روز گذشته مطالبات بازیکنان را پرداخت کند، اما این اتفاق رخ نداده برخی بازیکنان در تمرین حاضر نشوند.

یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم هم که در کل زمان تمرین دیروز روی نیمکت نشسته بود، در مصاحبه‌ای به این اتفاقات واکنش نشان داد و جالب اینکه از بازیکنان اعتصاب کننده حمایت کرد: «این وضعیت تیم است. تیم با ۱۴ امتیاز اختلاف قهرمان لیگ برتر شده و توانسته خود را به عنوان فینالیست معرفی کند. قهرمان غرب آسیا شدیم. امروز هم اولین تمرین بعد از این قهرمانی ها و برای شروع فصل جدید است. متاسفانه نصف بازیکنان نیامدند و با نصف دیگر در حال تمرین هستیم. این برای چندمین بار است. قرار بود دیروز تسویه حساب بکنند اما متاسفانه یک وعده دیگر به قبلی‌ها اضافه شد و دیروز اتفاقی نیفتاد و بچه‌ها هم به تمرین نیامدند. من نباید جواب بدهم. آن‌هایی که متولی تیم هستند باید جواب بدهند. تیم مدیرعامل و هیئت مدیره دارد، بعد از لیگ قهرمانان کسی زحمت نداد به ما خیر مقدم بگوید؛ هیچی! انگار که مثلا تیم یتیم است و صاحب ندارد. نمیدانم چه بگویم.»

اما سوال مهم اینجاست که بدهی باشگاه به بازیکنان چقدر است؟ تا جایی که مسئولان باشگاه اطلاع دادند، 95 درصد قرارداد فصل گذشته سرخپوشان پرداخت شده و فقط 5 درصد باقی مانده است! مشکل اصلی اما جای دیگری است. اینکه ستاره‌های پرسپولیس از باشگاه خواسته‌اند آپشن‌های قراردادهایشان باید هر چه سریعتر پرداخت شود. حتی رسول پناه در فرودگاه هنگام ورود بازیکنان پرسپولیس از قطر بعد از فینالیست شدن در آسیا هدایایی را به صورت چک به آن‌ها به عنوان پاداش پرداخت کرد که گویا آن مبلغ هم برای بازیکنان راضی کننده نبوده است!

این اتفاقات در حالی رخ داده که باشگاه پرسپولیس این روزها با قید فوریت به دنبال فراهم کردن طلب برانکو ایوانکوویچ است. خطری جدی این باشگاه را تهدید می‌کند و اگر این پول طی همین یکی، دو روز پرداخت نشود، ممکن است پرسپولیس با امتیاز منفی لیگ بیستم را آغاز کند. شاید بهتر بود در این شرایط بازیکنان هم باشگاه را درک می‌کردند و برای دریافت پول آپشن های فصل قبل خود باشگاه را تحت فشار نمی‌گذاشتند.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.