رضا رویگری از آسایشگاه کهریزک به خانه رفت

دو هفته پس از انتشار یک ویدیو از سوی رضا رویگری و حاشیه‌های فراوان بر سر حضور او در آسایشگاه کهریزک، سرانجام این بازیگر ترجیح داد با بهتر شدن شرایط جسمی‌اش به منزلی که برایش تهیه شده برود.

به گزارش ایسنا، عصر پنجم اردیبهشت‌ماه ویدیویی کوتاه از رضا رویگری در حالی که روی تختی شبیه بیمارستان بود، منتشر شد که در آن می‌گفت از یک هفته قبل به آسایشگاه کهریزک برده شده و برای رهایی از آنجا از مردم مدد می‌خواست. این تصویر ناخوشایند که تأثری عمومی را برانگیخت با همدلی برخی خیرین و هنرمندان همراه شد و وعده‌هایی برای تامین یک واحد مسکونی با حضور پرستار داده شد.

البته چند روز بعد این بازیگر در یک ویدیوی دیگر بخاطر هجمه‌هایی که علیه همسرش پس از گله‌گذاری‌های خودش پیش آمده بود، منتشر و از شرایطش ابراز رضایت کرد. با این حال او امروز پس از چند هفته تنها و گویا با خواست خودش آسایشگاه را ترک کرده است.

در این باره محسن پزشکی – مدیر روابط عمومی آسایشگاه کهریزک – بیان کرد: آقای رضا رویگری پیش از ظهر امروز، یکشنبه ۱۸ اردیبهشت‌ماه  بعد از حدود سه هفته که میهمان کهریزک بودند از اینجا خداحافظی کرده و جهت ادامه زندگی به منزل تشریف بردند. این واحد مسکونی هم بر اساس پیگیری‌ها و هماهنگی‌های صورت گرفته و توافق بین جمعی از هنرمندان داوطلب فعالیت‌های خیریه و صدا و سیما تجهیز شده و ما هم بر اساس همان برنامه‌ریزی و مقررات داخلی آسایشگاه ایشان را تحویل دادیم.

وی افزود: برای سهولت امر، آقای رویگری را با ماشینی مجهز و همکارانی که آشنا به امور مراقبت و نگهداری بودند همراه کردیم. البته قرار بر این بوده عزیزانی که برای محل زندگی‌شان برنامه‌ریزی کردند برای مراقبت و حضور پرستاری که بتواند در ساعت‌هایی که در منزل هستند، کنارشان باشد هم شرایط را فراهم کنند.

از آنجا که مسئولیت پذیرش این بازیگر طبق پیگیری‌های قبلی ایسنا همسرش بوده، مدیر روابط عمومی کهریزک درباره ترخیص او توضیح داد:‌ متعهد اولیه برای پذیرش در آسایشگاه کهریزک همسر آقای رویگری بودند، اما بعد از گذشت چند روز این هنرمند از طریق مقامات قضایی پزشکی قانونی مورد ارزیابی قرار گرفتند و سلامت روحی ایشان از طریق کارشناسان پزشکی قانونی تایید شد، بر همین اساس خودشان (رویگری) تمایل داشتند در منزلی که برایشان تهیه شده اقامت کنند.

رویگری در زمانی که در کهریزک بود و نیز پیش ار آن بارها گفته بود که تمایل دارد فعالیت‌های هنری‌ خود را در سینما و تلویزیون ادامه دهد و در مواردی هم بابت نبودن این موقعیت گله کرده بود. او نوروز امسال فیلم «شادروان» را روی پرده داشت که در سکانس کوتاهی از آن بازی کرده بود. همچنین فیلم «پیر پسر» به کارگردانی اکتای براهنی را نیز آماده دارد.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.