اثر فشارهای اقتصادی بر سبک زندگی آمریکایی‌/ نیمی از آمریکایی‌ها ناراضی‌اند

نتیجه نظرسنجی در مورد اقتصاد ایالات متحده آمریکا، نارضایتی مردم را نشان می‌دهد

به موجب نظرسنجی تازه CNN که به وسیله SQL انجام شده است، بسیاری از مردم آمریکا نگاهی بدبینانه به اقتصاد کشور دارند و در زندگی خود با فشار مالی مواجه هستند.

به گزارش چاینا دیلی، در این نظرسنجی، جو بایدن برای مدیریت اقتصاد رتبه منفی دریافت کرده است. بیشتر بزرگسالان در آمریکا معتقدند سیاست‌های بایدن به اقتصاد آسیب رسانده است و ۸۱ درصد می‌گویند دولت باید تلاش بیشتر برای مبارزه با تورم در کشور انجام دهد. همچنین ۷۳ درصد معتقدند دولت برای اصلاح زنجیره عرضه کالا، کار چندانی انجام نداده است و ۴۹ درصد نیز در مورد بدهی وام‌های دانشجویی همین نظر را دارند.

به موجب این نظرسنجی ۸۱ درصد از مردم معتقدند سیاست‌های بایدن باعث عدم بهبود اقتصاد شده، 26 درصد می‌گویند این سیاست‌ها بی‌فایده است و۵۵ درصد فکر می‌کنند این سیاست‌ها شرایط را در کشور بدتر کرده است.

بر طبق این نظرسنجی، با افزایش قیمت گاز و مواد غذایی در آمریکا، شرایط اقتصادی بیشتر مردم تغییر کرده است. 63 درصد از مردم هزینه‌های غیرضروری خود را کاهش و عادات غذایی خود را تغییر و ۵۴ درصد از آنها ساعات رانندگی را به شدت کاهش داده‌اند. همچنین، حدود یک سوم از مردم می‌گویند یافتن مسکن ارزان قیمت دشوار شده است.

این نظرسنجی نشان می‌دهد که برخی از مشقات مردم از سال گذشته به این سو شدت گرفته و حدود نیمی از جمعیت آمریکا معتقدند که اقتصاد مهمترین مسئله ملی است.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.