رئیسی: هیچ کوتاهی در نظارت بر زنجیره تأمین و توزیع کالا پذیرفته نیست

رئیس جمهوری از ضرورت اقناع افکار عمومی ونظارت جدی بر بازار گفت

رئیس جمهوری گفت: نظارت بر زنجیره تأمین و توزیع کالا مسأله مهمی در اجرای موفق طرح اصلاح اقتصادی است که فعالیت جدی، مداوم و میدانی همه نهادهای مسئول را می‌طلبد و هیچ کوتاهی در این زمینه پذیرفته نیست.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری، سید ابراهیم رئیسی پیش از ظهر امروز (سه‌ شنبه) با حضور در جلسه ستاد تنظیم بازار با قدردانی از رهبر معظم انقلاب که پیش از آغاز اجرای طرح اصلاح اقتصادی همگان را دعوت به یاری دولت در اجرای بهتر این طرح مهم کردند، گفت: نقش‌آفرینی مردم مانند همه عرصه‌های خطیر گذشته در این اصلاح اقتصادی نیز مهم بوده و ضامن موفقیت آن است.

رئیس جمهوری افزود: اقناع افکارعمومی و اقشار مختلف و نخبگان جامعه برای درک بهتر و همراهی در اجرای این طرح، بسیار مهم و ضروری است.

رئیسی با تاکید بر اینکه باید به شبهات و گره‌های ذهنی مردم در خصوص این طرح حتما پاسخ داد، اظهار داشت: نظارت بر زنجیره کالا، از تامین و تولید تا توزیع و فروش در فروشگاه‌ها و خرده فروشی‌ها، مساله مهم دیگری است که برنامه ریزی و فعالیت جدی، مداوم و میدانی همه نهادهای مسئول را می طلبد و هیچ کوتاهی در این زمینه پذیرفتنی نیست.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.