مراجعه 7 میلیونی؛ دلیل اختلال در سامانه ثبت شکایات یارانه

معاون رفاه اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه سامانه ثبت شکایات یارانه هم‌اکنون در دسترس است، گفت: سامانه هدفمندی یارانه‌ها برای جاماندگان یارانه معیشتی هنوز راه‌اندازی نشده است،

به گزارش ایرنا، “داریوش ابوحمزه” ،معاون رفاه اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مورد مشکل سامانه ثبت شکایات یارانه، اظهار کرد: از روز گذشته که بحث اعتراض به یارانه‌ها مطرح شد، افرادی که جامانده از یارانه بودند و می‌بایست در سامانه سازمان هدفمندی یارانه‌ها ثبت نام کنند تا  مشمول یارانه قرار بگیرند.

وی افزود: سازمان هدفمندی یارانه‌ها در تلاش است تا سامانه هدفمندی را برای برای ثبت نام ایجاد کند و نگرانی مردم برطرف شود. اما چون این سامانه آماده نبود، ۷ میلیون نفری که یارانه نگرفته بودند به سامانه وزارت کار مراجعه کردند که باعث اختلال در سامانه ثبت شکایات یارانه به آدرس hemayat.mcls.gov.ir شد.

معاون رفاه وزیر کار گفت: سامانه ثبت شکایات یارانه برای حضور همزمان یک میلیون نفر آماده شده بود که در روزهای آینده باز هم تقویت خواهد شد.

بنابر اعلام روابط عمومی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، پیرو اصلاح نظام توزیع یارانه ها، اعلام کرد: هموطنانی که به هر دلیلی ابهام یا اعتراضی نسبت به یارانه اختصاص یافته دارند و یا اینکه برای کسب اطلاعات بیشتر یا هرگونه پرسش به سامانه رسیدگی به درخواست یارانه‌ها hemayat.mcls.gov.ir مراجعه و اعتراض خود را ثبت کنند.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.