برنامه جدید فردوسی‌پور مجوز نگرفت!

برنامه «نود نو» با تهیه کنندگی عادل فردوسی‌پور نتوانست از ساترا مجوز دریافت کند

عادل فردوسی‌پور از مدت‌ها قبل مشغول تولید یک برنامه برای تلویزیون‌های اینترنتی است. این برنامه طرحی مانند نود دارد که از کنداکتور تلویزیون کنار گذاشته شد اما حالا به برنامه جدید عادل هم مجوز داده نشده است.

چند وقتی است خبرهایی به گوش می‌رسد مبنی بر اینکه عادل فردوسی پور قصد دارد با ساختن برنامه‌ای جدید به عرصه و صحنه اجرا برگردد.

ظاهراً این خبرها شایعه نیست و بلکه واقعیت دارد، مجری سابق و تهیه فعلی صدا و سیما که با بی مهری از شبکه سه کنار گذاشته شده است، این روزها سخت خودش را وقف ساختن برنامه جدیدش می‌کند.

گفته می‌شود برنامه جدید عادل، «نودِ نو» نام دارد. این برنامه ۱۵ قسمتی خواهد بود و مختص بررسی بازی‌های لیگ برتر است. فردوسی‌پور تصمیم داشت این برنامه را به صورت زنده و از روی بستر اینترنتی پخش کند اما آنطوری که سایت صبح سینما نوشته که این برنامه نتوانسته از ساترا مجوز دریافت کند.

بسیاری از علاقه‌مندان به فوتبال مشتاق بودند تا چهره فردوسی‌پور را در قاب یک تلویزیون اینترنتی و با برنامه جدید که شباهت زیادی با نود دارد، تماشا کنند اما این اتفاق بار دیگر در سایه قرار گرفته و مشخص نیست چه حاشیه‌هایی در این باره رخ بدهد.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.