داوطلبان هلال‌احمر مروج فرهنگ «ایثار» در جامعه امروز

در یادواره ۴۹۰ شهید امدادگر مطرح شد

در پایان هفته هلال، یادواره 490 شهید امدادگر در جنگ 8 ساله عراق علیه ایران، در موزه دفاع مقدس برگزار و از خانواده‌های تعدادی از این شهدا قدردانی شد.

این مراسم صبح امروز در سراسر کشور برگزار شد و در تهران دکتر کولیوند رییس جمعیت هلال احمر ، یعقوب سلیمانی دبیرکل این جمعیت، قاضی‌زاده هاشمی معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور و تعداد دیگری از مقام‌های کشوری و لشکری در جمع خانواده‌های شهدای امدادگر دفاع مقدس حاضر شدند.
در این یادواره دبیرکل جمعیت هلال احمر در سخنانی فعالیت داوطلبان و جوانان عضو هلال احمر را استمرار ایثارگری شهدا و جانبازان دفاع مقدس دانست و گفت: فعالیت داوطلبان هلال احمر تداوم ایثارگری رزمندگان دفاع مقدس است که امروز در سنگری دیگر برای نجات جان هم‌نوع از جان خود دست می‌کشند.
یعقوب سلیمانی افزود: امروز داوطلبان و جوانان هلال احمر در روزهای سخت سانحه و بحران، همچنین تعطیلات عید نوروز، خانواده خود را رها می‌کنند و برای کمک به هم‌نوع بی مزد و منت به خدمت‌رسانی مشغول می‌شوند. آیا این از خودگذشتگی‌ها تداعی‌کننده مجاهدات جوانان این سرزمین در سال‌های دفاع مقدس نیست؟
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.