آشتی با همسر به جنایت ختم شد

داماد عصبانی به خانواده همسرش حمله‌ور شد، مادرزنش را کشت و پدرزنش را هم زخمی کرد

آشتی با همسر، بهای سنگینی داشت. داماد خشن برای بازگرداندن همسرش به خانه، دست به چاقو شد و تمام اعضای خانواده همسرش را غرق در خون کرد. مادرزن او در بیمارستان جان باخت و حال پدرزنش هم وخیم اعلام شده است. این در حالی است که همسر و خواهرزن متهم نیز در این حمله زخمی شدند.

روز 21 اردیبهشت ماه سال‌جاری به محمدحسین زارعی، بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی پایتخت خبر حمله مرگبار به اعضای یک خانواده در خیابان ابوذر تهران رسید. ماموران بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند و با حضور در محل حادثه به تحقیق در این رابطه پرداختند. تجسس‌های پلیس نشان داد که داماد خانواده اهل افغانستان برای بازگرداندن همسرش به خانواده پدرزنش رفته و در آنجا درگیری خونینی رخ داده است. داماد خانواده پدرزن، مادرزن، همسر و خواهرزنش را با چاقو زخمی کرده و متواری شده بود. مصدومان بلافاصله به بیمارستان منتقل شدند. از بیمارستان خبر رسید که مادرزن متهم جانش را از دست داده و حال پدرزن هم وخیم است. این در حالی است که ساعتی بعد متهم خودش را تسلیم پلیس کرد.

او در بازجویی‌ها به ماموران گفت: «همسرم مدام سرش در گوشی بود. همیشه سر این موضوع با هم دعوا داشتیم. او اصلا به زندگی‌اش نمی‌رسید. هر بار به خانه می‌آمدم در فضای مجازی بود. تا اینکه یک هفته قبل از حادثه وقتی از سرکار برگشتم او را گوشی به دست دیدم. با هم درگیر شدیم و او هم به خانه پدرش رفت.

در آن یک هفته چند بار تلفنی با هم درگیر شدیم. تا اینکه روز حادثه تصمیم گرفتم او را به خانه برگردانم. به خانه پدرزنم رفتم. ولی خانواده همسرم از همسرم دفاع کردند و سعی داشتند مرا تحقیر کنند. من هم عصبانی شدم و با چاقو به آنها حمله کردم. کنترلم را از دست داده بودم و فقط ضربه می‌زدم. بعد از این کار به محل کارم رفتم. از صاحب‌کارم شنیدم که مادرزنم فوت شده است. صاحب‌کارم از من خواست که خودم را معرفی کنم. من هم به اداره پلیس رفتم.»

با اعتراف این مرد، به دستور بازپرس تحقیقات در این‌خصوص ادامه یافت.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.