رویای اولین تماس تلفنی پس از پیروزی از ایران

آغاز کارزار انتخاباتی ترامپ پس از ابتلا به کرونا

ترامپ رئیس جمهور آمریکا شب گذشته در جمع هوادارانش بار دیگر از خروج از توافق هسته ای دفاع کرد و گفت: ایران بزودی زنگ می زند

شهروند آنلاین: تا روز سوم نوامبر، موعد برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا ۲۱ روز زمان باقی است. برخی از نظرسنجی‌ها از پیشی‌گرفتن ۱۰ درصدی جو بایدن، رقیب انتخاباتی دونالد ترامپ، حکایت دارند. از این رو، تیم انتخاباتی دونالد ترامپ، بار دیگر فعال شده است.

دونالد ترامپ کارزار انتخاباتی خود را از فلوریدا آغاز کرده است. او بدون ماسک در تجمع هواداران خود در این ایالت شرکت کرد و بار دیگر از نازل بودن خطرات ناشی از ابتلا به ویروس کرونا سخن گفت.

ترامپ خطاب به هواداران خود گفت: «من مایلم یکایک شما را در این تجمع ببوسم.» او از فائق آمدن بر ویروس کرونا گفته و اعلام کرده است که حال جسمانی او در “وضعیت عالی ” قرار دارد.

او مدعی شد که نه تنها در برابر ابتلا به ویروس کرونا ایمن شده است، بلکه خطر انتقال ویروس از او به دیگران نیز وجود ندارد. او خطاب به هواداران خود گفت: «من می‌خواهم یکایک‌تان را ببوسم. دلم می‌خواهد هم مردان را ببوسم و هم زنان زیبا را. دلم می‌خواهد به تک تک شما یک ماچ آب‌دار بدهم.»

ترامپ باری دیگر ادعای انتخاباتی اش را مبنی بر تمایل ایران به مذاکره با آمریکا در صورت پیروزی او در انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا تکرار کرده و گفت: احتمالا اولین تماس تلفنی ای که پس از پیروزی در انتخابات دریافت می کنم از ایران باشد که بسیار مشتاق یک توافق هستند،  به دلیل این که میزان تولید ناخالص داخلی آن ها زیر 28 درصد است.

دونالد ترامپ روز دوم اکتبر به بیماری کووید-۱۹ مبتلا شد. پس از آن، برای مداوا به بیمارستان نظامی والتر رید،  واقع در شمال واشنگتن منتقل شد و سه روز در آن بیمارستان بستری بود.

از روز شنبه ۱۰ اکتبر (۱۹ مهر)، دونالد ترامپ فعالیت‌های اجتماعی خود را با برپایی مراسم بزرگی در کاخ سفید آغاز کرد. سخنرانی ترامپ در سانفورد، واقع در ایالت فلوریدا، نخستین حضور او در کارزار انتخاباتی‌اش پس از ابتلا به ویروس کرونا بود.

سخنرانی و حضور ترامپ در جمع هواداران خود در سانفورد، یک ساعت ادامه داشت. بسیاری از هواداران ترامپ در این تجمع، بدون رعایت فاصله اجتماعی و حتی بدون پوشاندن بینی و دهان خود، حضور داشتند.

ترامپ خطاب به هواداران خود گفت: «اگر مایلید از خانه‌تان بیرون بزنید، بروید بیرون!» ترامپ در سخنرانی خود بار دیگر مخاطرات ناشی از ابتلا به ویروس کرونا را نازل اعلام کرد.

این در حالی است که آمریکا بیشترین میزان ابتلا به ویروس کرونا را دارد (هفت میلیون و ۸۰۰ هزار نفر) و در این کشور دست‌کم ۲۱۵ هزار نفر در اثر ابتلا به بیماری کووید-۱۹  جان خود را از دست داده‌اند.

ترامپ در هفته جاری، در ادامه کارزار انتخاباتی خود در ایالت‌های پنسیلوانیا، آیووا و کارولینای شمالی شرکت خواهد کرد.

شان کانلی، پزشک معالج ترامپ اعلام کرده است که نتیجه چند تست پیاپی ترامپ ظرف روزهای گذشته منفی بوده است. این در حالی است که هنوز اعلام نشده است نخستین تست منفی کرونای ترامپ متعلق به چه روزی بوده است.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.