تزریق ۱۶۰ هزار تن برنج و شکر دولتی به بازار

مدیرکل توزیع و فروش شرکت بازرگانی دولتی ایران از توزیع ۱۰۰ هزار تن انواع برنج وارداتی و ۶۰ هزار تن شکر در کشور با هدف حفظ آرامش بازار و ثبات قیمت‌ها خبر داد.

به گزارش ایسنا، به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی شرکت بازرگانی دولتی ایران، حجت براتعلی با اعلام خبر توزیع ۱۰۰ هزار تن برنج در سطح کشور گفت: ۱۰۰ هزار تن انواع برنج وارداتی و ۱۰۰ هزار تن شکر نیز در ایام ماه مبارک رمضان عرضه شد.

وی در ادامه افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون، ۱۳۰ هزار تن روغن خام برای ثبات جریان تولید در کشور از مخازن ذخیره‌سازی متعلق به شرکت بازرگانی دولتی ایران، تحویل کارخانجات روغن نباتی شده است که این روند به صورت مستمر ادامه دارد.

براتعلی در مورد توزیع کالای راهبردی شکر نیز گفت: توزیع شکر از اواخر سال گذشته در کشور آغاز شده و مقدار عرضه این کالا در ایام عید و ماه مبارک رمضان به ۱۰۰ هزار تن رسید.

وی با اعلام اینکه مقدار تخصیص شکر در ایام ماه مبارک رمضان در بخش خانوار و صنف و صنعت، مجموعاً ۱۰۰ هزار تن بود، افزود: از ابتدای سال ‌جاری تاکنون، ‌ حدود١٥٠ هزار تن شکر در کشور توزیع شده است.

مدیرکل توزیع و فروش شرکت بازرگانی دولتی ایران خاطرنشان کرد: این شرکت به عنوان متولی تأمین‌ ذخایر راهبردی کالاهای اساسی کشور، مطابق برنامه‌های کارگروه تنظیم بازار محصولات کشاورزی نسبت به توزیع کالاهای اساسی با هدف حفظ آرامش بازار اقدام می‌کند.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.