یحیی می‌ماند، فعلا تا پایان فصل

شایعه استعفای سرمربی پرسپولیس خیلی زود تکذیب شد

شهروندآنلاین: شکست پرسپولیس مقابل سپاهان در سیرجان و قهرمانی زودهنگام استقلال در لیگ برتر باعث شد تا انبوهی از انتقادها به سمت یحیی گل‌محمدی نشانه برود. طرفداران پرسپولیس بعد از 5 سال قهرمانی متوالی، حالا قافیه را به استقلالی‌ها باخته‌اند و طبیعی است از این موضوع ناراحت باشند.

حالا کسی که پرسپولیس را به دو قهرمانی لیگ برتر، یک فینال آسیا و یک سوپرجام رساند، زیر شدیدترین انتقادها و فشارهاست. این روزی است که بسیاری از هواداران پرسپولیس پیش‌بینی‌اش می‌کردند، اما کسی فکرش را هم نمی‌کرد که دسته منتقدان یحیی تا این حد بزرگ و میزان انتقادات‌شان تا این حد شدید باشد.

موارد اعتراض نسبت به کادر فنی پرسپولیس علاوه بر نتایج نامطلوب، نمایش‌های پایین‌تر از حد انتظاری است که رضایت هواداران را جلب نکرده است. همچنین انتخاب‌های یحیی در نقل و انتقالات باعث شده تا بسیاری او را مسئول عدم قهرمانی این تیم معرفی کنند.

از این رو، بعد از دیدار با سپاهان شایعاتی پیرامون استعفای یحیی گل‌محمدی از سرمربیگری پرسپولیس شنیده شد. گفته می‌شد که گل‌محمدی به خاطر قهرمانی حریف ترجیح داده دست باشگاه را برای انتخاب سرمربی باز بگذارد، اما این شایعه عجیب خیلی زود تکذیب شد.

چیزی که مشخص است، یحیی گل‌محمدی حداقل در 3 دیدار پایانی لیگ برتر هم هدایت پرسپولیس را برعهده خواهد داشت. او که بعد از محرومیت طولانی‌مدتش نتایج خوبی با سرخ‌پوشان به دست نیاورده، حالا روزهای سختی در پیش دارد. پرسپولیس اگر جمع نشود،‌ چه بسا جایگاه دوم را نیز از دست بدهد.

قطعا پایان فصل زمان مناسب‌تری برای تصمیم‌گیری در خصوص کادر فنی از سوی مدیریت باشگاه پرسپولیس است. رضا درویش و اعضای هیات مدیره با گذشت این سه بازی سعی خواهند کرد بهترین تصمیم را درباره آینده تیم خود بگیرند و باید دید نظر نهایی آنها چه خواهد بود. آیا یحیی سال بعد هم سرمربی پرسپولیس خواهد بود؟

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.