اندوه بی اندازه یک ملت/ کرونا در آمریکا یک میلیون قربانی گرفت

کیوسک؛ نگاهی به صفحه یک روزنامه های جهان؛ یکشنبه 15 می 2022

شمار قربانیان کرونا در ایالت متحده به یک میلیون نفر رسیده است؛ اندوه بی اندازه یک ملت. به نوشته نیویورک تایمز تعداد قربانیان کرونا در آمریکا، از تعداد قربانیان حوادث جاده ای دو دهه اخیر بیشتر بوده است. این نرخ مرگ و میر از تلفات دیگر کشورهای ثروتمند و توسعه یافته جهان  به مراتب بیشتر بوده است.

نیویورک تایمز

نیویورک تایمز در شماره یکشنبه خود، صفحه یک خاص و تاثیرگذاری کار کرده است. نقشه سفید آمریکا منقش یه نقطه های سیاه است که هر نقطه نماینده یک قربانی کرونا در این کشور است. شمار قربانیان کرونا در ایالت متحده به یک میلیون نفر رسیده است؛ اندوه بی اندازه یک ملت. به نوشته نیویورک تایمز تعداد قربانیان کرونا در آمریکا، از تعداد قربانیان حوادث جاده ای دو دهه اخیر بیشتر بوده است. این نرخ مرگ و میر از تلفات دیگر کشورهای ثروتمند و توسعه یافته جهان  به مراتب بیشتر بوده است.

تایمز

تایمز می نویسد، جرمی هانت، وزیر سابق بهداشت انگلیس، با فرهنگ پنهان کاری در مورد مرگ و میرهای قابل اجتناب در سیستم بهداشت و درمان   شوکه شده بود. او در توصیفی در کتاب جدیدش می گوید که چگونه کارمندان دولت سعی کردند از ارسال نامه های عذرخواهی به خانواده ها و خواندن نامه های شکایات بیماران جلوگیری کنند.

تلگراف

ساندی تلگراف در کنار تصویری از جوردن هندرسون، کاپیتان شاد لیورپول که جام حذفی را بالای سر نگه داشته ، می نویسد که وزرای کابینه به دلیل افزایش تورم، بانک انگلیس را مورد انتقاد قرار داده اند. این روزنامه به نقل از یکی از وزیران ناشناس هشدار می دهد: “بانک مرکزی یک کار برای انجام داشت که نگه داشتن تورم در حدود 2٪ بوده است؛ کمتر کسی می تواند به خاطر بیاورد آخرین باری که به این هدف رسیده است چه زمانی بوده.”

 

دیلی میل

دیلی میل  بر روی فینال جام حذفی تمرکز می کند و می گوید هواداران لیورپول به دلیل هو کردن شاهزاده ویلیام و سرود ملی خشم همه را برانگیختند. این روزنامه نوشته طرفداران این تیم در حالی که شاهزاده موقر و جدی ایستاده بود و سرود حمایت از ملکه را می‌خواند،حرکات زشتی با دست انجام می‌دادند.

 

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.