٣٠ هزار فرزند شهید و جانباز استخدام می‌شوند

استخدام بعد از آزمون دستگاه‌های اجرایی در ماه آینده

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: تا پایان برنامه ششم توسعه، حدود ٣٠ هزار نفر از فرزندان شهدا و جانبازان بالای ٧٠ درصد به استخدام دستگاه‌های اجرایی در می‌آیند

شهروند آنلاین: سعید اوحدی روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران در ارومیه اظهار داشت: مراحل اجرایی و شناسایی فرزندان شهدا و جانبازان بالای ۷۰ درصد آغاز شده و لیستی از این افراد تهیه و در اختیار نهادهای مسوول قرار گرفته است.

وی ادامه داد: بعد از آزمون دستگاه‌های اجرایی که ماه آینده برگزار می‌شود، امور رسیدگی به روند استخدام این نفرات آغاز خواهد شد.

معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: دستگاه‌های اجرایی کشور باید کمک کنند که تکلیف دستگاه‌ها در زمینه استخدام تمام فرزندان شهدا و جانبازان بالای ۷۰ درصد تا پایان برنامه ششم توسعه عملی شود.

اوحدی درخصوص اهداف سفر به آذربایجان‌غربی، اظهار کرد: طی تفاهم‌نامه که با دستگاه‌های استانی منعقد شده، زمینه اشتغال ٢ هزار و ٣٠٠نفر از فرزندان شهدا و ایثارگران در این استان فراهم شده است.

وی بیان کرد: همچنین تفاهم نامه ساخت یک‌هزار و ۵٠٠ واحد مسکن برای این قشر نیز در این سفر به امضا می‌رسد.

سعید اوحدی معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در ابتدای سفر به آذربایجان‌غربی با استقبال استاندار و جمعی از مسوولان استانی به مزار شهدای ارومیه رفت و به مقام شامخ شهدا و یادبود شهید باکری و آرامگاه شیخ غلامرضا حسنی نماینده سابق ولی فقیه در آذربایجان‌غربی ادای احترام کرد.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.