شهادت مامور پلیس در درگیری با قاچاقچیان سوخت

استواریکم «رضا احترامی» مامور نیروی انتظامی بندرعباس، در درگیری با قاچاقچیان سوخت به شهادت رسید.

سردار غلامرضا جعفری، فرمانده انتظامی استان هرمزگان در تشریح جزئیات این خبر، گفت: «ماموران انتظامی یگان امداد شهرستان بندرعباس یکشنبه شب‌گذشته در پی کار اطلاعاتی از انتقال سوخت قاچاق بوسیله یک کامیون تانکر مطلع شدند. آنها ضمن هماهنگی و گرفتن حکم ماموریت به محور ایسین از توابع شهرستان بندرعباس اعزام شدند و کامیون موردنظر را در منطقه پاتل مشاهده کردند.

بعد از آن با استفاده از علایم هشداردهنده پلیسی از قبیل چراغ گردان و تابلوایست با معرفی هویت پلیسی خود و ارایه کارت شناسایی، خودرو را متوقف کردند. پس از بررسی بارنامه مشخص شد بارنامه جعلی بوده و راننده اقرار کرد محموله سوخت را از اصفهان به مقصد روستای گچین بارگیری کرده و قصد فروش به قاچاقچیان را داشته است. هنگام انتقال خودرو به یگان انتظامی راننده در مسیر انتقال چندین مرحله اقدام به خاموش کردن خودرو کرد. نهایتا ضمن سرپیچی از دستور ماموران با فاصله ۶ متری از جاده اصلی در شانه خاکی توقف و از ادامه مسیر خودداری کرد.»

این مقام انتظامی استان ادامه داد: «در همین هنگام یک خودروی پژو پارس که اسکورت خودروی حامل سوخت بود، به قصد جلوگیری از انتقال خودرو، به‌صورت خلاف جهت و به‌صورت عمدی و با سرعت زیاد به سمت ماموران حمله‌ور شد. ابتدا با یکی از کارکنان برخورد جزیی و با زیر گرفتن یکی دیگر از کارکنان به نام استوار یکم «رضا احترامی»، منجر به شهادت این مامور انتظامی شد. راننده خودروی پژو پارس به نام دانیال که فرزند راننده  کامیون تانکر حامل سوخت بود، از ناحیه هر دو پا مورد اصابت گلوله همکاران شهید قرار گرفت. پس از دستگیری در بیمارستان صاحب‌الزمان بندرعباس، تحت مداوا قرار گرفت. در این عملیات ۳۰هزار لیتر گازوییل قاچاق به ارزش ۸ میلیارد و ۱۰۰ میلیون‌ریال نیز کشف شد.»

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.