ناگفته‌های کرملین از حمله به اوکراین

سخنگوی کرملین گفت: در جنگ با اوکراین پیروز می‌شویم و به همه اهداف خود دست می‌یابیم.

به گزارش واحد مرکزی خبر از مسکو‏، دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین گفت: با اطمینان اعلام می‌کنم که بر خلاف خواسته آمریکا و غرب، ما در عملیات ویژه نظامی در اوکراین پیروز خواهیم شد و به تمام اهداف خود دست خواهیم یافت.

پسکوف با انتقاد شدید از اقدامات خصمانه آمریکا و کشور‌های غربی علیه روسیه گفت: غربی‌ها حاضرند هر کاری انجام دهند تا روسیه و شهروندانش را از زندگی عادی محروم کنند، اما در این هدف شکست می‌خورند.

سخنگوی کرملین افزود: گاهی اوقات به نظر می‌رسد که وجود روسیه عامل تحریک کننده قابل توجهی برای غرب است و آنها حاضرند هر کاری انجام دهند تا ما را از توسعه، آن گونه که می‌خواهیم زندگی کنیم بازدارند، اما روسیه را نمی‌توان به هیچ وجه منزوی کرد.

وی تاکید کرد: در دوران کنونی نمی‌توان یک ششم زمین را از نظر سیاسی، اقتصادی، دیپلماتیک و اطلاعاتی-رسانه‌ای منزوی کرد.

سخنگوی کرملین افزود: ولادیمیر پوتین ،رئیس جمهوری روسیه می‌داند که کشور را به کجا هدایت می‌کند و در این مسیر دشوار، اجماع سیاسی داخلی و حمایت بسیار بالایی از رئیس دولت در حال حاضر وجود دارد و تمام کشور از او حمایت می‌کنند.

دیمیتری پسکوف، نقش آمریکا و غربی‌ها در بروز جنگ بین روسیه و اوکراین را بسیار پر رنگ ارزیابی کرد و افزود: کشور‌های غربی، از جمله آمریکا که جنگ ترکیبی را علیه فدراسیون روسیه به راه انداخته اند، برای ما به کشور‌های متخاصم تبدیل شده اند.

وی اظهار داشت: جنگ هیبریدی همان چیزی است که اکنون در حال وقوع است و چیزی که ما با آن روبه‌رو هستیم، بسیار عمیق‌تر از ظاهر ماجراست.

پسکوف با اشاره سرازیر شدن تسلیحات آمریکایی و اروپایی به اوکراین گفت: فقط مستشاران آمریکایی و انگلیسی تنها به ملی‌گرایان اوکراینی نمی‌گویند که چه کار کنند و چگونه بجنگند، با آنکه آنها علاوه بر تسلیحات مدرن، اطلاعات و داده‌های حیاتی را در اختیارشان قرار می‌دهند.

سخنگوی کرملین افزود: این جنگ تنها یک جنگ دیپلماتیک یا جنگ سیاسی و نظامی نیست، این اقدامات، تلاشی وسیع برای منزوی‌کردن روسیه در جهان و یک جنگ اقتصادی گسترده است.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.