لیدر استقلال تهدید به خودکشی کرد!

یکی از لیدرهای استقلال با حضور در پشت‌بام باشگاه اقدام به خودکشی کرد!

اتفاقات باشگاه استقلال روزبه روز عجیب‌تر می‌شود؛ بعد از حواشی مربوط به مدیرعامل و سرمربی امروز یک موضوع خنده‌دار اتفاق افتاد. جایی که لیدر باشگاه به پشت‌بام ساختمان باشگاه رفت و تهدید به خودکشی کرد!

بعد از آنکه چند روز پیش در جریان یکی از تمرینات تیم استقلال یکی از لیدرهای این تیم در لایو اینستاگرامی از الفاظ خوبی استفاده نکرد، به وی چند روزی مجوز حضور در تمرینات و باشگاه استقلال داده نشد.

با گذشته چند روز از این اتفاق این فرد امروز به پشت بام باشگاه استقلال رفته و اعلام کرده خودش را از بالا به پایین پرتاب می کند! این در حالی است که پلیس وارد خیابان باشگاه شده و به آتش نشانی نیز اطلاع داده شده است.

ظاهرا طی روزهای گذشته مسئولان استقلال به این فرد اجازه حضور در باشگاه را نداده و البته فرزند وی که عضو تیم امید باشگاه بود هم مجوز تمرین با تیم بزرگسالان استقلال را پیدا نکرده است. همین موضوع باعث ناراحتی این لیدر و باعث شد با حضور در پشت بام باشگاه اقدام به خود کشی کند.

این مساله البته با دخالت نیروی انتظامی و برخی دیگر از مسئولان باشگاه استقلال ختم به خیر شد و لیدر مذکور نیز به پایین آمد تا مساله خاصی پیش نیاید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.