رئیس جمهوری:منطقه آزاد باید محل ایجاد شغل باشد نه واردات

رئیس جمهوری با اشاره به ظرفیت مناطق آزاد در کشور گفت: مقرر شده تا در مناطق آزاد ۸ هزار شغل ایجاد شود، منطقه آزاد قرار بود محل ایجاد شغل باشد نه واردات.

به گزارش مهر، سید ابراهیم رئیسی در جمع مردم میاندوآب با بیان اینکه تمام کار در دولت مبتنی بر عدالت است، اظهار کرد: دولت دنبال این است که تصمیم‌سازی مبتنی بر عموم مردم باشد، عدالت خواسته عموم مردم است و تلاش دولت هم بر این است.

رئیس جمهوری با اشاره به ظرفیت مناطق آزاد در کشور گفت: مقرر شده تا در مناطق آزاد ۸ هزار شغل ایجاد شود، منطقه آزاد قرار بود محل ایجاد شغل باشد نه واردات.

رئیسی با بیان اینکه مردم آذربایجان‌غربی به عنوان مرزبانان مخلصی هستند که در دفاع از ارزش‌ها و انقلاب اسلامی همواره پای ثابت حضور در این عرصه بوده‌اند، گفت: جای جای این استان نماد رشادت، ایستادگی و مقاومت است.

وی با بیان اینکه رشادت‌ها، شهادت، شهامت و ایستادگی مردم برای ما مسئولیت آور است، عنوان کرد: مردم با خون، مال و آبروی خود برای حفظ ذره ذره خاک این کشور تلاش کردند، باید از خدا خواست، توفیق بیشتری داشته باشیم.

رئیس جمهوری با بیان اینکه تمام تلاش خدمتگزاران در دولت سیزدهم رفع مشکلات و کاستن از آلام مردم در مناطق مختلف کشور است، خاطرنشان کرد: دولت باید با مردم، از مردم و در مردم باشد چراکه با این حضورها می‌توان شاهد گشایش در امور بود.

رئیس جمهوری با بیان اینکه در رابطه با مسائل مردم، دنبال توسعه یافتگی مبتنی بر آمایش سرزمینی و برای عموم مردم هستیم، ادامه داد: ظرفیت‌های بسیاری در سطح کشور داریم که باید بر همین توانمندی‌ها و ظرفیت‌ها نسبت به اشتغالزایی و ایجاد شغل برای جوانان اقدام شود.

وی با اشاره به ظرفیت مناطق آزاد در کشور، گفت: مقرر شده تا در مناطق آزاد ۸ هزار شغل ایجاد شود، منطقه آزاد قرار بود محل ایجاد شغل باشد نه واردات که تمام تلاش دولت این است در سال تولید، اشتغالزایی و دانش بنیان این مسیرها هموار شوند.

رئیسی با تاکید بر اینکه دوستان انقلاب روز به روز امیدوارتر و دشمنان ناامید خواهند شد، گفت: امروز دولتمردان و همگان تلاش می‌کنند تا مشکلات هرچه سریع‌تر حل شود چراکه مردم نشان دادند که خدمتگزار را از غیر خدمتگزار تشخیص می‌دهند.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.