کابوس کرونا در لیگ والیبال ایران!

با وجود تعطیلی موقت، هر روز تعدادی کرونایی‌های لیگ والیبال ایران افزایش چشمگیری دارد

در 24 ساعت اخیر، 11 عضو تیم پیکان و 3 عضو تیم سایپا با تست مثبت کرونای خود مواجه شدند تا شوک جدیدی به لیگ برتر والیبال وارد شود.

لیگ‌برتر والیبال ایران بیش از یک ماه است که با مجوز ستاد مقابله با کرونا استارت خورده، اما هر روز که می‌گذرد اخبار بدتری از تیم‌های حاضر در این مسابقات به گوش می‌رسد. هنوز لیگ آغاز نشده بود که خیلی از اعضای تیم سایپا با تست مثبت کرونای خود مواجه شدند. در همان هفته اول هم کرونا حسابی مسابقات را تحت تاثیر قرار داد. تیم هورسان رامسر با 11 کرونایی درخواست تعویق داده بود که مورد موافقت قرار نگرفت و مجبور شد با 6 بازیکن و بدون یار تعویضی به مصاف با سایپا برود. تیم پیکان هم در شرایطی بازی هفته اول خود را انجام داد که با کرونایی شدن سه پاسور خود به صورت همزمان، مجبور به استفاده از یک بازیکن دیگر در پست غیرتخصصی شد.

این روند تا چند روز قبل ادامه دار بود که فدراسیون تصمیم گرفت برای جلوگیری از یک فاجعه موقتا مسابقات را تعطیل کند. شهرداری ورامین، مدافع عنوان قهرمانی اعلام کرد تست 25 تن از اعضای این تیم مثبت شده و فقط سه نفر بودند که به چنین ویروسی مبتلا نشدند.

دستور تعطیلی چند هفته‌ای مسابقات هم جلوی شیوع این ویروس را نگرفته و به نظر می‌رسد این هم نتیجه بازی‌های اخیر تیم‌هاست. دوشنبه شب باشگاه سایپا از مثبت شدن تست سه عضو تیم خود خبر داد و امروز نوبت به پیکان رسید که خبر بدهد 11 عضو این تیم هم کرونایی شده‌اند.

با اینکه خوشبختانه هنوز کرونایی‌های لیگ برتر والیبال قربانی نداشته، اما زنگ خطر برای مسئولان به صدادرآمده است. البته که فدراسیون زیر بار برگزاری متمرکز مسابقات نرفته و اعلام کرده رقابت‌ها از 7 آبان ماه از سر گرفته می‌شود.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.