واگذاری زمین به جای پرداخت پول پیمانکار مترو پرند

بالاخره پس از 2 ماه انتظار، صورتجلسه واگذاری بخشی از اراضي شهر جدید پرند به پیمانکاران ساخت و تجهیز ایستگاه مترو این شهر، به امضای مشترک مدیران عامل شرکت مترو تهران و شرکت عمران شهر جدید پرند رسید .

به گزارش واحد مرکزی خبر ، در حالی که پیش از این قرار بود تا قبل از پایان سال ۱۴۰۰ مبلغ ۵۰۰ میلیارد تومان از سوی شرکت عمران شهر جدید پرند به پروژه خط مترو تهران- پرند تزريق شود اما در عمل این مهم محقق نشد و پس از حدود ۷۵ روز انتظار، مقرر شد بخشی از اراضي جنوب ایستگاه مترو شهر پرند با قیمت کارشناسی روز به پیمانکاران پروژه تحویل شود تا ما به ازای ارزش ریالی این زمین، دست اندرکاران امر نسبت به تامین منابع مالی طرح و پیشبرد عملیات اجرایي آن اقدام کنند.

سید قوام الدین حسینی، مجری خط مترو تهران- پرند در مورد آخرین وضعیت اقدامات انجام شده در این پروژه می‌گوید: گرچه شرط اصلي بهره‌برداری از فاز نخست خط مترو شهر جدید پرند در سال ۱۴۰۱ این بود که اواخر سال گذشته منابع مالی لازم به پروژه تزریق شود اما این امر متاسفانه در زمان مقرر محقق نشد. با این اوصاف برنامه زمان‌بندي اجرای طرح اصلاح و فشرده‌سازی شد و اگر در هفته‌هاي پیش‌رو بتوانیم محدودیت‌هاي مالی ادامه عملیات اجرایی را برطرف سازیم، باز هم امکان بهره‌برداری از این خط در سال جاری وجود خواهد داشت.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.