تاکید معاون اول رئیس جمهور بر حل مشکل حاشیه‌نشینی

جلسه هماهنگی و بررسی اجرای طرح های اولویت‌دار استان آذربایجان شرقی بعدازظهر امروزبه ریاست دکتر محمد مخبر، معاون اول رئیس جمهوری در نهاد ریاست جمهوری برگزار و بر ضرورت حل مشکل حاشیه نشینی شهر تبریز تاکید شد.

به گزارش شهروند آنلاین؛ دکتر مخبر در این جلسه با اشاره به توسعه و تقویت شبکه بهداشت کشور پس از پیروزی انقلاب اسلامی تصریح کرد: در مقابله با شیوع کرونا و همچنین واکسیناسیون سراسری در دولت سیزدهم، کادر درمان و شبکه بهداشت با سربلندی این آزمون های بزرگ را پشت سر گذاشتند و البته این مراقبت ها و رعایت پروتکل های بهداشتی باید ادامه داشته باشد تا مردم با مشکلی مواجه نشوند.

در این جلسه که معاون اجرایی رئیس جمهوری، وزرای جهاد کشاورزی، فرهنگ و ارشاد اسلامی، آموزش و پرورش، راه و شهرسازی، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، ورزش و جوانان، رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، استاندار آذربایجان شرقي، معاونین و مسئولین دستگاه های مربوطه و استانی حضور داشتند، مقرر شد با اتخاذ تدابیر لازم مشکلات راه های روستایی استان‌های سردسیر از جمله آذربایجان شرقی حل شود.

همچنین در ادامه ضمن بررسی مصوبات توسعه ای، اشتغالزایی و عمران آبادانی استان آذربایجان شرقی، توافقات دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل برای اجرای طرح‌های اولویت‌دار این استان تصویب شد.

//انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.