حکم سنگین در انتظار تی‌تی‌ها/ دوری بلندمدت تماشاگران تبریزی از فوتبال؟

کمیته انضباطی به زودی حکم نهایی را برای اتفاقات تراکتور- پرسپولیس صادر می‌کند

شهروندآنلاین: اتفاقات دیدار تراکتور و پرسپولیس در ورزشگاه یادگار امام تبریز دل هر طرفدار فوتبالی را به درد می‌آورد؛ مسائلی که طرفداران تراکتور رقم زدند، روزهای جنجالی ای را برای فوتبال آذربایجان ایجاد کرده است. در این شرایط کمیته انضباطی باید تصمیم جدی خود را در این زمینه بگیرد.

کمیته انضباطی البته طی یک دستور موقت تماشاگران تراکتور تا اطلاع ثانوی را از حضور در ورزشگاه‌ها محروم کرده است.  کمیته انضباطی در حالی این حکم را به عنوان دستور موقت صادر کرده که گزارش ویژه ناظر بازی و همچنین داور مسابقه از اتفاقات بازی با پرسپولیس، صبح شنبه به دست کمیته انضباطی رسید و بر این اساس تی تی ها با دستور موقت از تماشای آخرین بازی خانگی تیم‌شان محروم شدند.

این در حالی است که کمیته انضباطی احتمالا روز سه شنبه حکم نهایی را در مورد بازی پرسپولیس و تراکتور صادر خواهد کرد و بخشی از آن شامل تماشاگران تراکتور و این باشگاه خواهد بود و در بخش‌های دیگر اعضای تیم‌ها جریمه خواهند شد.

کمیته انضباطی البته نه تنها به بازی با پرسپولیس بلکه به اتفاقات دیدار مقابل هوادار تهران نیز پرداخته و نوشته که «سو رفتار تماشاگران منتسب به تیم تراکتور» در هر دو بازی مشاهده شده است. در ادامه این حکم با اشاره به دلیل این دستور موقت آمده که به خاطر «بیم تجری و تکرار این رفتار» بازی تراکتور برابر فجرسپاسی بدون تماشاگر برگزار خواهد شد.

البته باشگاه تراکتور می‌تواند به این حکم اعتراض کند اما درخواست استیناف منجر به صدور دستور موقت برای توقف حکم نخواهد شد و تنها در صورت پذیرفتن دلایل باشگاه توسط کمیته استیناف، این حکم می‌شکند. نکته مهم اینکه این آخرین بازی خانگی تراکتور در ورزشگاه یادگار امام در لیگ بیست و یکم است. تی تی ها این فصل سه بازی با حضور تماشاگر برگزار کردند که در دو مسابقه به برتری رسیدند و یک دیدار هم نیمه کاره ماند.

صدور حکم فوری برای ممانعت از ورود تماشاگران تراکتور پس از آن صادر شده که در دیدار پنج شنبه شب پرسپولیس و تراکتور، تماشاگران مستقر در جایگاه میزبان با پرتاب اشیا به سمت بازیکنان پرسپولیس و سرمربی این تیم مانع از ادامه این دیدار شدند.

شنیده می‌شود که حکم جدید کمیته انضباطی درباره تماشاگران تراکتور به محرومیت طولانی مدت این تیم از میزبانی با حضور هواداران ختم می‌شود. به احتمال فراوان تراکتوری‌ها هفته های زیادی دور از ورزشگاه‌های فوتبال خواهند بود و محرومیتی طولانی را تجربه خواهند کرد. باید دید حکم رسمی چیست و چه زمانی صادر خواهد شد.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.