رضایی: با متخلفان حادثه متروپل آبادان برخورد قاطع می شود

با پیمانکار، شهرداری و مالک این ساختمان باید به شدت برخورد شود

محسن رضایی بامداد سه شنبه با حضور در محل حادثه ساختمان متروپل آبادان در جمع خبرنگاران افزود: حادثه تاسف بار و غم انگیز ریزش ساختمان متروپل باعث تاثر و ناراحتی همه شد

به گزارش شهروند آنلاین به نقل از ایرنا ، معاون اقتصادی رییس جمهور گفت‌: با متخلفان ساختمان متروپل آبادان بر خورد قاطع می شود و این افراد تحت پیگرد قانونی قرار خواهند گرفت.

محسن رضایی بامداد سه شنبه با حضور در محل حادثه ساختمان متروپل آبادان در جمع خبرنگاران افزود: حادثه تاسف بار و غم انگیز ریزش ساختمان متروپل باعث تاثر و ناراحتی همه شد.

او اظهار کرد: تمام افرادی که در این حادثه دخالت داشتند و متخلفان باید به نوعی مجازات شوند که عبرت سایرین باشد.

معاون اقتصادی رییس جمهور گفت: با پیمانکار، شهرداری و مالک این ساختمان و تمامی ناظرانی که بر این ساختمان نظارت نکردند باید به شدت برخورد شود تا درس عبرتی برای افرادی باشد که دست به چنین تخلفاتی می زنند.
رضایی بیان کرد: در کنار وزیر کشور برای سازماندهی بهتر و بررسی شرایط خدمت رسانی و امداد رسانی در محل خادثه حاضر شدیم تا با فرماندهی بهتر عملیات، آواربرداری به خوبی و با سرعت بیشتری انجام شود.

بخش‌هایی از مجتمع ۱۱ طبقه متروپل در خیابان امیری آبادان ظهر دوشنبه فرو ریخت و تاکنون هفت کشته و ۲۹ مجروح برجای گذاشته است.

//انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.