آلودگی هوا ادارات استان تهران را تعطیل کرد/ لغو طرح ترافیک امروز تهران از ساعت ۱۲

تعطیلی فردا بررسی می‌شود

به دلیل افزایش آلودگی هوای پایتخت و با توجه به اینکه در بیشتر مناطق تهران وضعیت آلودگی در وضعیت ناسالم و خطرناک قرار گرفته است تصمیم گرفته شد که ساعت کاری ادارات امروز (سه شنبه) ساعت ۱۲ پایان پذیرد

به گزارش شهروند آنلاین،معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران اعلام کرد: به‌دلیل شدت آلودگی هوای تهران ساعت کاری ادارات ساعت ۱۲ تعطیل خواهد شد.

عابد ملکی گفت: به دلیل افزایش آلودگی هوای پایتخت و با توجه به اینکه در بیشتر مناطق تهران وضعیت آلودگی در وضعیت ناسالم و خطرناک قرار گرفته است تصمیم گرفته شد که ساعت کاری ادارات امروز (سه شنبه) ساعت ۱۲ پایان پذیرد.

وی افزود: همچنین کلیه فعالیت های ورزشی در فضای باز برای امروز (سه شنبه) نیز لغو شد.

معاون استاندار تهران ادامه داد: همچنین مسابقه فوتبال بین تیم های پرسپولیس و پدیده مشهد که قرار بود از ساعت ۲۰ امشب نیز برگزار شود لغو شد.

وی به شهروندان توصیه کرد از تردد در فضای باز خودداری کنند و در صورت نیاز به خدمات اورژانس به سامانه ۱۱۵ تماس حاصل کنند.

معاون استاندار تهران همچنین در خصوص تعطیلی ادارات در روز چهارشنبه نیز گفت: امروز (سه شنبه) در جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوای پایتخت در این خصوص تصمیم گیری خواهد شد.

وی با بیان اینکه فعالیت دانشگاه ها نیز در نوبت عصرگاهی تعطیل شده افزود: با توجه به بازگشت کارمندان و دانشجویان به منازل ساعت طرح ترافیک نیز از ساعت ۱۲ لغو خواهد شد و افراد می توانند بدون دغذغه به منازل برگردند.

طرح ترافیک امروز تهران از ساعت ۱۲ لغو شد

 مطهر محمدخانی در حساب شخصی خود در توییتر نوشت: “با توجه به افزایش شدید آلودگی و اعلام کمیته اضطرار در تعطیلی ادارات تهران از ساعت ۱۲ طرح ترافیک در مبادی ورودی و خروجی از همان ساعت متوقف شده و شهروندان بدون محدودیت می توانند از طرح خارج شوند.

 

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.