ببینید/ کشتار دانش‌آموزان ابتدایی در تگزاس

تیراندازی مرگبار در یک مدرسه ابتدایی در تگزاس

در سانحه تیراندازی در یک مدرسه ابتدایی در در تگزاس تاکنون ۱۹ دانش‌آموز و ۳ بزرگسال از جمله یک معلم کشته شده‌اند

به گزارش شهروند آنلاین؛ در سانحه تیراندازی در یک مدرسه ابتدایی در «اووالدی» در تگزاس تاکنون ۱۹ دانش‌آموز و ۳ بزرگسال از جمله یک معلم کشته شده‌اند.

تیرانداز به نام «سالوادور راموس» ۱۸ سال داشته و پس از یک دعوای خانوادگی و شلیک به مادربزرگ خود و کشتن او وارد مدرسه ابتدایی «راب» شد.

راموس که دانش‌آموز دبیرستانی در اووالدی بود، با تفنگ وارد مدرسه ابتدایی «راب» شده و هرکس که در مسیرش بود را به گلوله بست.

ظاهراً راموس تنها بوده و همدستی نداشته است و پس از ورود و دخالت نیروهای حراست مدرسه به همه شلیک کرده است. سپس نیروهای پلیس وارد عمل شده و تعدادی از آنها با شلیک راموس زخمی شدند، اما تیرانداز با شلیک پلیس کشته شده است.

پلیس تلاش دارد با تحقیق از دوستان و بستگان راموس، به ارتباط احتمالی او با این مدرسه ابتدایی دست یافته و همدستان احتمالی و افرادی که از این تیراندازی اطلاع داشتند را ردیابی کند.

«گرگ آبوت» فرماندار تگزاس در کنفرانس خبری پس از سانحه ضمن اطلاع‌رسانی در مورد حادثه و اقدامات صورت گرفته، مراتب تسلیت و تأسف خود را ابراز کرد.

جو بایدن رئیس‌جمهور آمریکا نیز در کنفرانس خبری خود ضمن اظهار تأسف از این حادثه در دوران ریاست‌جمهوری خود و کشته شدن کودکان بی‌گناه و آلوده شدن دنیای معصومانه آنها به رنگ خون و خشونت، خواستار توقف اینگونه جنایات در مدارس شد.

این حادثه حدود یک هفته پس از سانحه تیراندازی نژادپرستانه در یک سوپرمارکت در شهر بوفالو در نیویورک اتفاق افتاده است که آثار دلخراش آن همچنان ادامه دارد.

مترجم: مهرناز الماسی

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.