استقبال بیماران از خدمات مرکز سلامت هلال‌احمر ایران در ساحل عاج

تاکید بر راه اندازی فاز دوم درمانگاه و همچنین فضایی برای استقرار دستگاه رادیولوژی و ایکس ری

در دیدار رئیس جمعیت هلال احمر با سفیر جمهوری اسلامی ایران در کشور ساحل عاج، بر توسعه خدمات مرکز سلامت هلال احمر ایران در این کشور و همچنین پیگیری اقدامات لازم برای راه اندازی فاز دوم این درمانگاه تاکید شد.

در دیدار کوروش مجیدی سفیر ایران در ساحل عاج با دکتر همتی که عصر امروز و با هدف بررسی وضعیت مرکز سلامت درمانی هلال احمر در ساحل عاج برگزار شد، ضرورت توسعه خدمات هلال احمر در مرکز سلامت، راه اندازی فاز دوم درمانگاه و همچنین فضایی برای استقرار دستگاه رادیولوژی و ایکس ری مورد تاکید قرار گرفت.

در این دیدار همچنین مقرر شد با هماهنگی وزارت بهداشت ساحل عاج، ارسال دارو به این مرکز با پیگیری و اقدامات سفیر ایران تسهیل شود.

دکتر همتی رئیس جمعیت هلال احمر در این نشست اعلام کرد: با توجه به مسائل مالی موجود، می توانیم با هماهنگی سفارت ایران و همچنین رایزنی با بخش خصوصی و خیرین، برای توسعه خدمات درمانگاه از خدمات بخش خصوصی استقاده کنیم برخی پزشکان بخش خصوصی ایران نیز برای خدمت در این ابراز تمایل کرده اند.

همتی افزود: بخش تخصصی مرکز سلامت هلال احمر ایران در ساحل عاج فعال شده و همه متخصصان در حال خدمت و فعالیت هستند و با وجود اینکه به دلیل شیوع کرونا برخی مشکلات در این کشور به وجود آمده، اما فعالیت جمعیت هلال احمر ایران در حوزه تخصصی باعث شده مراجعه بیماران به این درمانگاه بالا باشد.

وی تاکید کرد: تلاش ما این است که با ارائه خدمات با کیفیت تر، هم درآمدهای هلال احمر را از این محل افزایش دهیم و هم وجهه جمهوری اسلامی ایران در کشور ساحل عاج ارتقا یابد.

لازم به ذکر است که در سال جاری در  مراکز درمانی هلال احمر در خارج از کشور هلال احمر اتفاقات مثبت بسیاری رخ داده است که مهمترین آن ها ارائه خدمت به افراد نیازمند از هر نژاد و قومی در سراسر دنیا است و این اتفاق تا به امروز هم ادامه داشته است.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.