راز بشقاب‌پرنده‌ها بزودی برملا می شود

دونالد ترامپ اعتقادی به وجود بشقاب پرنده ندارد

«هری رید»، رهبر سابق اکثریت مجلس سنای آمریکا گفته دولت این کشور سال‌ها تلاش کرده شواهد مربوط به «اشیای پرنده ناشناس» (بشقاب‌پرنده‌ها) را از عموم مخفی کند

شهروند آنلاین: هری رید، رهبر سابق اکثریت در سنای آمریکا، اعلام کرده به وجود زندگی فرا زمینی (زندگی در کرات دیگر) معتقد بوده و دولت آمریکا باید در مورد پدیده بشقاب پرنده‌ها بیشتر تحقیق کند. آقای رید گفت: «جهانی که می‌شناسیم بی‌نهایت بزرگ است. آنقدر بزرگ است که نمی‌توانم درکش کنم و «فکر می‌کنم کوته‌بینی است اگر به عنوان ابناء بشر فکر کنیم در سراسر کهکشان تنها موجودات زنده ما هستیم». بی‌تردید در جهان هستی بیش از یک نوع موجود زنده وجود دارد.»

سناتور سابق کنگره دو پروژه مختلف در وزارت دفاع آمریکا راه‌ اندازی کرد که هدف آنها مطالعه روی پدیده بشقاب پرنده و پیشرفت فناوری نیروی محرکه بود.او به طور مداوم خواستار آن شده که دولت پژوهش‌های بیشتری در مورد پدیده بشقاب پرنده انجام دهد.

رید این ادعا را در مستند تازه منتشر شده “پدیده” به کارگردانی جیمز فاکس مطرح کرد که تاریخچه مشاهده بشقاب پرنده ها در ایالات متحده را از دهه 1940 تا افشاگری تابستان امسال در مورد تحقیقات وزارت دفاع در مورد مشاهده نظامی بررسی می کند

«هری رید»، رهبر سابق اکثریت مجلس سنای آمریکا گفته دولت این کشور سال‌ها تلاش کرده شواهد مربوط به «اشیای پرنده ناشناس» (بشقاب‌پرنده‌ها) را از عموم مخفی کند.

هری رید در مستندی جدید به نام « Phenomenon» که درباره بشقاب‌پرنده‌ها است گفت درباره اکثر شواهد و مستندانی که دولت درباره این اجسام مرموز در اختیار دارداطلاع‌رسانی نشده است.

این سیاستمدار ۸۰ ساله گفت که دولت آمریکا تمامی آنچه می‌توانسته را برای جلوگیری از آشکارشدن حقایق درباره این اشیای پرنده ناشناس انجام داده است.

او گفت: «دولت فدرال در تمام این سال‌ها این موضوع را پنهان کرده و جلوی آشکارشدن حقایق را گرفته است. فکر می‌کنم این برای کشورمان خیلی خیلی بد است.»

این مستند به شرح تاریخچه‌ای از مشاهده اشیای پرنده ناشناس در ایالات متحده و سایر نقاط دنیا پرداخته است. بخشی از فیلم به ماجرایی در سال ۱۹۶۷ اشاره می‌کند که بعد از ظاهر شدن یک بشقاب‌پرنده بر فراز یکی از پایگاه‌های موشکی آمریکا ۱۰ فروند از موشک‌ها از کار افتاده‌اند.

هری رید گفت: «اگر رئیس‌جمهور دستور می‌داد آن موشک‌ها شلیک شوند، انجام این کار امکان‌پذیر نبود.»

پنتاگون مردادماه سال جاری سه ویدئوی مربوط به بشقاب‌پرنده‌ها را منتشر کرد. وزارت دفاع آمریکا مجوز انتشار این سه ویدئوی محرمانه را که یکی از آنها در نوامبر ۲۰۰۴ و دو ویدئو دیگر در ژانویه ۲۰۱۵ ضبط شده‌ بودند، صادر کرد.

«هری رید در آن زمان از انتشار این ویدئوها استقبال کرد اما گفت که نیاز به اقدامات بیشتری است و در پیامی توییتری نوشت: «خوشحالم که پنتاگون در نهایت این تصاویر را منتشر کرد اما این تنها سطحی از تحقیقات و مواد موجود است. آمریکا باید نگاه جدی و علمی به این مسئله و هرگونه پیامدهای احتمالی برای امنیت ملی بیاندازد. مردم آمریکا شایسته آن هستند که مطلع شوند».

خط مشی سیاسی ایالات متحده در این زمینه با آقای رید اشتراک ندارد. پیشتر دونالد ترامپ گفته بود «چندان اعتقادی» به وجود بشقاب پرنده ندارد.

اصل گزارش را اینجا می توانید ببینید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.