عملیات نجات وامداد شبانه‌روزی در متروپل/ قدردانی معاون اول رئیس جمهور از تلاش شبانه‌روزی امدادگران هلال احمر

جلسه بررسی روند آوار برداری و ارزیابی فعالیت‌ها با حضور معاون اول رئیس جمهوری، رئیس جمعیت هلال احمر و نمایندگان ارگان‌های حاضر در عملیات برگزار شد.

به گزارش شهروند آنلاین؛ محمد مخبر، معاون اول رئیس جمهوری که به منظور بازدید از روند امدادرسانی در سانحه ریزش متروپل به خوزستان سفر کرده است، به همراه رئیس جمعیت هلال‌احمر در محل  آوار برداری حضور یافت و در جریان روند عملیات امدادرسانی قرار گرفت.

مخبر در این بازدید با امدادگران و نجاتگران هلال احمر حاضر در صحنه دیدار و گفت‌وگو کرد و ضمن تاکید بر تداوم عملیات امدادرسانی با تمام توان و قوا و به صورت شبانه‌روزی، به گروه‌های امدادی حاضر در صحنه خسته نباشید و خداقوت گفت.

دکتر کولیوند، رئیس جمعیت هلال احمر نیز گفت: عملیات جست‌وجو، نجات و آواربرداری به صورت شبانه روزی در حال انجام است و تلاش می شود تا با حفظ سرعت در امدادرسانی نکات ایمنی نیز در دستور کار قرار گیرد.

همچنین جلسه بررسی روند آواربرداری و ارزیابی فعالیت‌ها با حضور معاون اول رئیس جمهوری، رئیس جمعیت هلال احمر و

نمایندگان ارگان‌های حاضر در عملیات برگزار شد.

اولویت هلال احمر؛جست‌وجو ونجات

 

پیرحسین کولیوند از تداوم عملیات امدادرسانی و آواربرداری در محل حادثه ریزش ساختمان متروپل در شهرستان آبادان به صورت شبانه‌روزی خبر داد.

او با اشاره به این که محیط امدادرسانی با خطر ریزش ساختمان مواجه است، گفت: عملیات جست و جو، نجات و آواربرداری به صورت شبانه روزی در حال انجام است و هم ‌اکنون نیروهای امدادی ۲ پیکر دیگر را هم رها سازی کردند.

کولیوند افزود: تلاش می شود تا با حفظ سرعت در امدادرسانی نکات ایمنی نیز در دستور کار قرار گیرد تا امدادرسانی بدون آسیب صورت گیرد. در این عرصه تمامی ارگان ها و مجموعه ها در حال همکاری هستند و در زمینه تجهیزات و ادوات کمبودی وجود ندارد و عملیات با مدیریت وزیر کشور به خوبی پیش می رود.

رئیس جمعیت هلال احمر با تاکید بر این که اولویت اول هلال احمر جست و جو و نجات است، ادامه داد: در کنار مردم و شهروندان هستیم تا عملیات جست و جو و نجات به صورت کامل صورت گیرد اما باید توجه داشت که با ماموریتی سخت و پیچیده مواجه هستیم.

//انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.