پیام همدردی نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر/ تاکید بر تسریع در امر امدادرسانی

در پی فاجعه تاسف‌بار متروپل آبادان صورت گرفت؛

حجت الاسلام و المسلمین معزی در پی حادثه دلخراش ریزش ساختمان متروپل آبادان و جان‌باختن جمعی از هموطنان عزیز ایران اسلامی پیام تسلیتی را صادر کرد.

به گزارش شهروند آنلاین؛ نماینده رهبر معظم انقلاب در این پیام ضمن تسلیت به  خانواده‌های داغدار و قدردانی از ایثارگری امدادگران و تلاش‌های نیروهای جهادگر بر لزوم تسریع در امر امدادرسانی و آواربرداری تاکید کرد.

متن پیام به این شرح است :

بسم‌الله الرحمن الرحیم

ولنبْلونّکمْ بشیْءٍ من الْخوْف والْجوع ونقْصٍ من الْأمْوال والْأنْفس والثّمرات وبشّر الصّابرین” ( سوره بقره، آیه 155)

حادثه دلخراش ریزش ساختمان متروپل در آبادان که موجب جان باختن عده‌ای از هم میهنان عزیز و مصدوم‌ شدن گروهی دیگر شد، موجب تأسف و تأثر عمیق گردید و  قلوب مردم ایران اسلامی را داغدار نمود.

خانواده جمعیت هلال احمر همانند آحاد مردم شریف ایران خود را داغدار این حادثه ناگوار می‌دانند و همدرد و شریک غم خانواده‌های ضایعه دیده و عزادار است.

در این فاجعه جانگداز ، بار دیگر چابکی، شجاعت و فداکاری انسان‌هایی جان برکف برای التیام‌بخشی و نجات جان و مال دیگران، برگ زرینی در تاریخ فداکاری ملت ایران ثبت کرد که هرگز از ذهن مردم این سرزمین پاک نخواهد شد. از تلاش همه نجاتگران، امدادگران، آتش‌نشانان و واحدهای پزشکی، انتظامی و نظامی که به مدیریت این حادثه و خدمت به آسیب‌دیدگان شتافتند، قدردانی  می‌نمایم و تاکید می‌کنم که این واقعه تلخ، بایستی زنگ خطری برای برنامه‌ریزی در راستای جلوگیری از اقدامات غیرکارشناسی در پروژه‌های ساختمان‌سازی محسوب شود.

همچنین بر تمامی نهادها و گروه‌های امدادی و کمک رسان واجب است با تمام تجهیزات و امکانات و بسیج نیروهای خود،  در جهت نجات افراد باقی مانده زیر آوار و تسریع در امدادرسانی تلاش نمایند.

ضمناً لازم است نهادهای نظارتی و قضایی ضمن بررسی دقیق علت وقوع این حادثه با نظارت دقیق و فنی با خاطیان این حادثه برخورد نمایند.

اینجانب در پایان بار دیگر ضمن  قدردانی و سپاس برای همه عزیزانی که در این حادثه اسفبار تلاش و فداکاری نموده‌اند، پاداش جاودانه و برای جان‌باختگان آرزوی رحمت و رضوان الهی دارم و برای خانواده‌های داغدیده از خداوند متعال اجر و شکیبایی خواستارم.

عبدالحسین معزی

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر

انتهای پیام//

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.