خزعلی: پیگیری جدی رئیس جمهور برای حادثه متروپل تا رسیدن به نتیجه/ ابلاغ سلام رئیس جمهور به مردم آبادان

معاون رئیس جمهور ضمن دیدار با خانواده‌های مصدومان و جانباختگان حادثه ریزش ساختمان متروپل آبادان، سلام رییس ‌جمهور را به خانواده‌های عزادار ابلاغ کرد.

به گزارش شهروند آنلاین؛ انسیه خزعلی، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، روز گذشته برای عیادت از مصدومین و عرض تسلیت به خانواده‌های جانباختگان حادثه ساختمان متروپل به آبادان سفر کرد. او با حضور در بیمارستان شهید بهشتی آبادان، به عیادت یکی از مصدومان حادثه متروپل که در بخش ICU این بیمارستان بستری بود، رفت.

خزعلی ضمن دیدار با خانواده‌های جانباختگان پیام رئیس جمهور را نیز به آنان ابلاغ کرد.

در یکی از این دیدارها، روحانی مسجد که با مرحوم ارتباط نزدیک داشت، ضمن اشاره به اینکه آن مرحوم از خیرین بود و مظلومانه جان باخت، عنوان کرد: «سازنده متروپل ساختمان دیگری داشت که سال‌ها قبل فروریخت و هنوز ساختمان‌های دیگری نیز از املاک او در سطح شهر هستند؛ مسئولین باید پیگیری کنند تا این حادثه های تلخ تکرار نشود. بیشترین رای را به آقای رئیسی مردم خوزستان دادند و به ایشان امیدوارند. ما منتظریم این دولت در مقابل فساد بایستد.»

خزعلی ضمن ابراز همدردی با این خانواده و دعای تسلی خاطر برای ایشان، بیان  کرد: آقای رئیس جمهور به خانواده های داغدار سلام گرم ابلاغ فرموده و تاکید کردند که پیگیر این فاجعه تا رسیدن به نتیجه هستند.

 

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.