دریافت گزارشات مردمی از طریق اپلیکیشن‌

سرپرست معاونت پیشگیری و درمان اعتیاد مرکز توسعه پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی کشور از تدوین طرح‌های گسترش فعالیت پیشگیری از اعتیاد خبر داد و گفت: قصد داریم از طریق اپلیکیشن‌هایی که بر روی سامانه ملی اعتیاد فعال می‌شود، گزارشات مردمی دریافت کنیم.

به گزارش شهروند آنلاین به نقل از ایسنا؛ فرهاد اقطار، با اشاره به فعالیت‌های پیشگیری از اعتیاد، اظهار کرد: قرار است در زمینه پیشگیری تغییراتی اعمال شود به طور مثال در زمینه پیشگیری از اعتیاد طرح‌های مختلفی از جمله طرح سامانه ملی اعتیاد در فضای مجازی به ستاد مبارزه با مواد مخدر پیشنهاد شده است و طی جلساتی نیز به توافقات کلی رسیده‌ایم.

وی با بیان اینکه فعالیت خط ملی اعتیاد نیازمند گسترش است، به ضرورت‌هایی در گسترش فعالیت خط ملی اعتیاد اشاره کرد و افزود: نیاز است در زمینه پیشگیری از اعتیاد سامانه یکپارچه، تبلیغات و درگاه‌هایی مانند پیامک صوتی، اپلیکیشن و درگاه‌های شهروندی ایجاد شود تا تنها به پاسخگویی از طریق تلفن و ساعات روز محدود نشویم.

اقطار ادامه داد: همچنین قصد داریم از طریق اپلیکیشن‌هایی که بر روی سامانه فعال می‌شود، گزارشات مردمی دریافت کنیم، به این صورت که به طور مثال اگر افراد ماده مخدر خاصی را در جیب فرزندشان پیدا کردند آن را به ما گزارش کنند.

سرپرست معاونت پیشگیری و درمان اعتیاد مرکز توسعه پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی کشور با اشاره به لزوم افزایش میزان پاسخگویی خط ملی اعتیاد بیان کرد: همچنین باید زمان پاسخگویی خط ملی اعتیاد از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب افزایش یابد.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر طرح‌های گسترش فعالیت پیشگیری از اعتیاد تدوین شده که در صورت تایید سازمان بهزیستی موضوع اجرایی خواهد شد، البته ستاد مبارزه با مواد مخدر در این زمینه بسیار کمک‌کننده بوده است.

//انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.