برانکو، تهران را بهم ریخت!

پرداخت نشدن بدهی برانکو، باعث تجمع هواداران پرسپولیس در چند نقطه تهران شده است

خطر بیخ گوش باشگاه پرسپولیس است و هواداران این تیم هم حسابی از دست مدیریت باشگاه به خاطر پرداخت نشدن مطالبات برانکو شاکی هستند.

ماجرای پرداخت نشدن طلب برانکو بیخ پیدا کرده و این باشگاه هر روز بیشتر به خطر کسر 6 امتیاز در ابتدای فصل جدید به خاطر این بدهی نزدیک‌تر می‌شود. با اینکه تا قبل از این طلب برانکو 700 هزار دلار عنوان می‌شد، دیروز سرپرست این باشگاه در جمع هواداران صحبت از بدهی 1.5 میلیون یورویی کرد؛ مبلغی که با قیمت فعلی ارز حدود 50 میلیارد تومان تخمین زده می‌شود.

عدم توانایی باشگاه در پرداخت این بدهی سنگین باعث شد تا دیروز حدود 100 هوادار تیم فوتبال پرسپولیس در اعتراض به وضعیت این باشگاه مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کردند. این هواداران علیه سرپرست باشگاه شعار سر دادند و جالب اینکه وزیر ورزش را استقلالی دانستند! البته که آن ها از جدایی تعدادی از بازیکنان پرسپولیس هم شاکی هستند و معتقدند نباید باشگاه اجازه جدایی به شجاع خلیل‌زاده و بشار رسن بدهد.

ساعاتی بعد این تجمع به مقابل درب باشگاه کشیده شد. کار به جایی رسید که صدای همسایه های ساختمان باشگاه پرسپولیس هم درآمد، اما هواداران خشمگین دست بردار نبودند. در این هنگام رضا یلوه، معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس برای توضیح به هواداران به بیرون از دفتر باشگاه آمد و به هواداران اعلام کرد بخشی از پول برانکو واریز شده‌ است،‌ اما هواداران معترض پرسپولیس شعار دروغگو سر دادند و معتقد بودند باشگاه تنها وعده‌های دروغ می‌دهد. هواداران معترض پرسپولیس با خبرنگاران نیز درگیر شده و به دوربین‌های تلویزیونی حمله کردند.

در نهایت رسول پناه، سرپرست باشگاه مجبور شد در جمع هواداران حاضر شود و برای آن ها توضیحاتی را ارائه دهد. رسول پناه خطاب به هواداران گفت: الان یک میلیون یورو از مطالبات برانکو آماده است و من حاضرم چند تن از هواداران به نمایندگی از شما به باشگاه بیایند تا مدارک آن را نشان دهم.

وی در مورد بحث جدایی بشار رسن عنوان کرد: بشار رسن با ما قرارداد دارد و نمی‌تواند برود. ما از باشگاه قطری هم برای مذاکره با او شکایت می‌کنیم. طبق تعهدی که به بشار رسن داده بودیم، باید تا 20 مهر به حسابش پول می‌ریختیم که این کار را هم کردیم. رسید آن هم در باشگاه موجود است. یک 20 هزار دلار و یک 100 هزار دلار به حساب این بازیکن ریختیم. بشار به باشگاه نمی‌آمد ولی من زنگ زدم و به خاطر من آمد. شب گذشته سید جلال حسینی و انصاری هم در جلسه بودند. به بشار گفتم اگر هم بخواهی نمی‌توانی بروی.

نیروی انتظامی هواداران پرسپولیس را بعد از دو ساعت متفرق کرد تا ماجرای جنجالی صبح چهارشنبه به پایان برسد. البته که طلب سنگین برانکو همچنان دامن باشگاه پرسپولیس را گرفته است.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.