افتتاح مدرسه در روستای تیس چابهار

مدرسه ۱۲ کلاسه روستای تیس چابهار با اعتبار حدود ۹ میلیارد تومان و با حضور مهدی حسین‌زاده معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری دبیرخانه شورای‌عالی مناطق آزاد، نصرالله ابراهیمی مسئول اداره سازمان منطقه آزاد چابهار و جمعی از مسئولان فرهنگی و دانش‌آموزان افتتاح شد.

به گزارش شهروند آنلاین؛ مجتمع آموزشی با زیربنای یک هزار و پنج‌مترمربع در سه‌طبقه با مشارکت اداره کل نوسازی مدارس و سازمان منطقه آزاد چابهار احداث شده است. این مجتمع دارای چهار هزار و ۵۰۰ مترمربع حیاط و محوطه برای دانش‌آموزان است.

 آبادانی کشور در گرو کسب علم و دانش

مهدی حسین‌زاده معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری دبیرخانه شورای‌عالی مناطق آزاد کشور در این مراسم خطاب به دانش‌آموزان این مدرسه اظهار داشت: آینده کشورمان به دستان شما است، اینکه فردای ایران به چه شکل خواهد بود و درنهایت موضوع مهم این است که در آینده کجای جهان قرار بگیریم به تلاش شما بستگی دارد.
وی تصریح کرد: شما دانش‌آموزان اگر اراده کنید، ایران به قله پیشرفت می‌رسد، اگر مشکلات و کمبودهایی وجود داشته تقصیر شما نیست و اگر کمبود امکاناتی وجود داشته به دلیل کوتاهی‌های گذشته بوده است.
معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری دبیرخانه شورای‌عالی مناطق آزاد بیان داشت: اگر تاکنون کم‌کاری‌هایی شده است، اما شما دانش‌آموزان تلاش کنید و برای نسل جدید، کم نگذارید.
وی ادامه داد: درس‌هایتان را به بهترین کیفیت بخوانید و تحصیل را ادامه دهید و از همین‌الان به دانشگاه‌های بزرگ کشور فکر کنید، دانشگاه‌های بزرگ کشور مشتاق حضور شما دانش‌آموزان هستند و برای تحقق این هدف روزشماری می‌کنند.
حسین‌زاده تأکید کرد: این سرزمین، آباد نخواهد شد مگر اینکه شماها اراده و عزم راسخی در راستای تحصیل علم و دانش داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.