وزیر ورزش بالاخره استقلالی است یا پرسپولیسی؟

مشکلات مالی استقلال و پرسپولیس باعث شده تا هواداران به وزارت ورزش فشار بیاورند

طی ماه‌های اخیر وزیر ورزش چند بار استقلالی شده و چند بار پرسپولیسی؛ ادعاهایی که از سوی هواداران خشمگین سرخابی‌ها مطرح شده است.

مسعود سلطانی‌فر بیش از هر فرد دیگری به متولی ورزش در سال‌های اخیر زیر فشار هواداران استقلال و پرسپولیس بوده؛ در حالی که در سال‌های اخیر این دو تیم همواره بین تیم‌های مدعی لیگ برتر و حتی لیگ قهرمانان آسیا بوده‌اند. بیش از هر اتفاق دیگری به نظر می‌رسد مشکلات مالی و بدهی‌های این دو باشگاه به حدی رسیده که حل شدن برخی مشکلات مثل گذشته ساده نیست.

بعد از موفقیت‌های اخیر پرسپولیس و قهرمانی‌های این تیم در لیگ‌برتر، هواداران استقلال بارها با حضور مقابل وزارت ورزش، سلطانی‌فر را پرسپولیسی دانستند و معتقدند وزیر ورزش از این تیم جانبداری می‌کند. حتی کار به جایی رسیده که بلاتکلیفی‌های استقلال، باعث تهدید وزیر ورزش به استیضاح هم شده است. این موضوع دیروز توسط قاضی‌زاده هاشمی، نماینده مجلس اعلام شده بود. او یک ماه به وزارت ورزش فرصت داده به اوضاع استقلال رسیدگی کند.

جالب اما اینجاست که امروز هم هواداران پرسپولیس به وزیر ورزش معترض بودند. آن‌ها به خاطر عدم پرداخت بدهی سنگین به برانکو و جدایی چند بازیکن تیم خود به شدت عصبانی هستند. هواداران پرسپولیس با حضور مقابل مجلس شعار وزیر استقلالی سر دادند!

مشخص نیست بالاخره وزیر ورزش استقلالی است یا پرسپولیسی. به نظر می‌رسد بیش از هر چیزی درباره این القاب کانال‌های هواداری نقش دارند و هواداران سرخابی را به سوی چنین فضایی پیش می‌برند. از سوی دیگر با اینکه وزارت ورزش بارها گفته به دو باشگاه کمک مالی نمی‌تواند و نقش چندانی در اداره آن‌ها ندارد، همچنان نامش به عنوان متهم ردیف اول مطرح می‌شود.

با جدایی هر بازیکن یا مربی از استقلال و پرسپولیس پای وزارت ورزش وسط می‌آید؛ اتفاقی که کمتر در دوره‌های قبلی وزرا و مدیران سازمان تربیت بدنی رخ داده بود.

شاید به همین خاطر است که سلطانی‌فر روی خصوصی‌سازی استقلال و پرسپولیس و واگذاری آن‌ها در بورس تاکید دارد.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
۱ دیدگاه
  1. مهدی می‌گوید

    پول مفت که نیست پول بیت المال هست پرسپولیس استقلال نداره اینا حرام اندر حرامه لطفا بزارین اینا خصوصی بشن شاید البته وضعشون بهترازین بشه درهرحال از بیت‌المال هزینه نکنین وزرا هم به خاطر جایگاهشون به هردوتیم مفتی پول میدن جدا از کمک مالی کمک‌های معنوی هم قطع نمیشه و همه جوره حمایت میشن حالا ناراضی هم هستن

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.