رئیس ‎جمهور: مصوبات سفرهای گذشته به خوزستان تا حصول نتیجه پیگیری خواهد شد

نشست کمیته مدیریت بحران شهرستان آبادان برگزار شد

رییسی اظهار داشت: امیدوارم رسیدگی به روابط ناسالم و فسادهای منجر به حادثه متروپل با همان سرعت رسیدگی میدانی به این حادثه پیگیری شود

به گزارش شهروند آنلاین؛ رییس جمهور با بیان اینکه این چهارمین حضور من در استان خوزستان است گفت: مصوبات سفرهای گذشته به خوزستان تا حصول نتیجه پیگیری خواهد شد.

سید ابراهیم رییسی در نشست کمیته مدیریت بحران شهرستان آبادان با اعلام اینکه مصوبات سفرهای گذشته به خوزستان همچون ماه‌های گذشته باجدیت در حال پیگیری است افزود: حضور در اقصی نقاط کشور تا زمانیکه مشکلات مردم حل شود ادامه خواهد داشت.

وی همچنین با تسلیت به خانواده جانباختگان و حادثه دیدگان متروپل آبادان گفت:خاطیان بدانند گذر زمان آنها را از مسئولیت و پاسخگویی مبرا نخواهد کرد.

رییسی اظهار داشت: امیدوارم رسیدگی به روابط ناسالم و فسادهای منجر به حادثه متروپل با همان سرعت رسیدگی  میدانی به این حادثه پیگیری شود.

وی اظهار داشت:با کسانیکه برای سودجویی بیشتر و با سوداگری و روابط ناسالم و مفسدانه چنین حوادثی را رقم می‌زنند باید برخورد عبرت آموزی صورت گیرد و خاطیان بدانند که گذر زمان آنها را از مسئولیت و پاسخگویی مبرا نخواهد کرد.

//انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.