شایعات بازگشت استراماچونی به استقلال/ پرونده شکایت همچنان باز است

مدیر برنامه‌های آندره‌آ استراماچونی به شایعاتی که درباره بازگشت این مربی ایتالیایی به استقلال مطرح می‌شود واکنش نشان داد

به گزارش شهروند آنلاین؛ به نقل از ایسنا، پس از جدایی قطعی فرهاد مجیدی از جمع آبی‌پوشان پایتخت و موافقت مدیران باشگاه استقلال با تصمیم این مربی، بازار اسامی مختلفی که به عنوان جایگزین مجیدی مطرح می‌شود، داغ است و از چند گزینه داخلی و خارجی به عنوان سرمربی آینده استقلال یاد شده است.

یکی از این گزینه‌ها، آندره‌آ استراماچونی، سرمربی پیشین استقلال است که هواداران استقلال با این مربی ایتالیایی خاطرات خوشی دارند و همین مساله باعث شده است تا او به عنوان یکی از گزینه‌های مورد توجه ‌آبی‌ها برای نیمکت استقلال قلمداد شود.

این مساله باعث شد تا فدریکو پاستورلو، مدیربرنامه‌های آندره‌آ استراماچونی نسبت به این مساله و شایعات بازگشت او به استقلال واکنش نشان دهد. مدیربرنامه‌های این مربی ایتالیایی در گفت‌وگو با ایسنا در این رابطه اظهار کرد: ما همچنان با باشگاه استقلال پرونده‌ای داریم که با آن‌ها در دادگاه هستیم.

با توجه به صحبت‌های مدیربرنامه‌های آندره‌آ استراماچونی به نظر می‌رسد، مساله‌ای که باید در وهله اول مد نظر مدیران استقلال قرار بگیرد، حل و فصل کردن مطالبات این مربی ایتالیایی است که هم‌چنان پرونده‌اش در دادگاه حکمیت ورزش (CAS) است و این دادگاه هم نتیجه نهایی این پرونده را اعلام نکرده است.

به گزارش ایسنا، ‌ماجرای پرونده استراماچونی و شکایت او از باشگاه استقلال هم‌چنان به نتیجه نهایی خود نرسیده و دادگاه حکمیت ورزش (CAS) هم‌چنان در حال بررسی تمام ابعاد و ادعاهای باشگاه استقلال و استراماچونی است تا بتواند حکم نهایی این پرونده را صادر کند.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.