فیلم/ سقوط وانت نیسان به دره امرودک مشهد /پرواز بالگرد هلال احمر برای نجات مصدومان

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی با اشاره به سقوط وانت نیسان به دره امرودک مشهد گفت: 3 نفر از مسافران حادثه وانت نیسان که به دره سقوط کرده بودند که توسط نجاتگران هلال احمر خراسان رضوی نجات یافتند .

به گزارش شهروندآنلاین؛ غلامرضا صیادی گفت: ساعت ۱۰:۴۸ روز جمعه ۱۵ خرداد ماه سقوط یک دستگاه نیسان ، در ارتفاعات پیمانه ، محدوده روستای امرودک به سامانه تلفنی ۱۱۲ مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان(EOC) اعلام شد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی افزود: پس از بررسی و کسب اطلاعات مورد نیاز، با توجه به اعزام تیم اول واکنش سریع، طی هماهنگی با سازمان امداد و نجات برای امداد رسانی به افراد حادثه دیده به همراه بالگرد جمعیت هلال احمر استان به منطقه امرودک اعزام شدند.

به گفته ی صیادی  وانت نیسان حامل 20 نفر بود که خوشبختانه مسافران بلافاصله خود را از وانت نیسان به بیرون پرتاب کردند

 

صیادی ادامه داد : متاسفانه سه نفر که نتوانسته بودند خود را نجات دهند همراه با وانت نیسان به دره سقوط کردند

معاون امداد و نجات هلال احمر خراسان رضوی افزود : نجاتگران اعزامی پس از ساعتها عملیات سخت و طاقت فرسا ، مصدومان را پس از رها سازی و انتقال به محل امن، دو تن از افراد آسیب دیده توسط عوامل اورژانس به مرکز درمانی منتقل شد و یک مصدوم دیگر توسط بالگرد جمعیت هلال احمر استان خراسان رضوی به بیمارستان طالقانی مشهد منتقل گردید.

وی همچنین ادامه داد: در این عملیات ۳ تیم شامل ۱۲ نجاتگر با بکارگیری یک فروند بالگرد و دو دستگاه خودروی کمکدار مشارکت کردند. عملیات ساعت 17:40 به پایان رسید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.