ایستگاه آخر زندگی مرد جنایتکار پای چوبه دار/ پسران خواهان اعدام پدر بودند

مرد عصبانی همسر و مادرزن خود را مقابل چشم فرزندانش کشته بود

مرد قاتل که همسر خود را کشته بود، پس از گذشت چهار سال از ماجرا، به درخواست پسرانش پای چوبه دار رفت و اعدام شد. این قاتل، مردی بود که نخستین جنایت سال 97 را رقم زد. آن هم درست چند ساعت پس از سال تحویل؛ این مرد برای برگرداندن همسرش به خانه پدرزنش رفت، به همسر و مادرزنش با چاقو حمله کرد و متواری شد. او به درخواست دو پسرش پای چوبه دار رفت و قصاص شد.

سیما فراهانی- شهروندآنلاین؛ اين حادثه ساعت 22:56 بيست‌ونهم اسفند سال 97 رخ داد. چند ساعت پس از تحویل سال بود که ماموران كلانتري 106 نامجو به قاضي ‏کشیک قتل دادسرای جنايي تهران ‏خبر از یک قتل دادند. بلافاصله بازپرس و ماموران پلیس آگاهی در محل حادثه حاضر ‏شدند. تحقیقات نشان داد که قاتل ‏شب حادثه پس از ورود به خانه پدرزنش،‌ با همسر و ‏مادرزن خود ‏درگير شده و با چاقو به ‏آنها حمله كرده بود. در اين حادثه زن جوان جانش را از دست ‏داد و مادرش مجروح شد كه براي درمان به ‏بيمارستان انتقال ‏يافت.

این در حالی بود که پس از اين حادثه متهم فرار كرد. او شب تا صبح را در خيابان‌ها پرسه زد و در نهايت به كلانتري 106 نامجو رفت و خودش ‏را معرفي كرد. وي در بازجويي‌ها در خصوص جزئيات حادثه گفت: «از 10 ماه پيش به‌خاطر بيكاري و مشكلات خانوادگي با ‏همسرم اختلاف پيدا كردم. هر روز با هم دعوا داشتیم. تااینکه او به همراه 3 فرزندمان خانه را ترك كرد و به خانه پدري‌اش رفت. بارها از او خواستم ‏به خانه برگردد اما قبول نمي‌كرد. شب عيد او را بيرون بردم و برايش خريد كردم. او هم قول داد که سال تحویل به خانه برمی‌گردد و خانوادگی با هم به سفر می‌رویم، ولی نیامد. من هم عصبانی شدم و به خانه پدرزنم رفتم. آنجا بود که همسرم گفت نمی‌خواهد برگردد و دیگر دوست ندارد با من زندگی کند.

خیلی عصبانی شدم. دیگر کنترلی بر رفتارم نداشتم. به خانه برگشتم و این بار با یک چاقو به آنجا رفتم. با لگد در ورودي را باز كردم و داخل خانه شدم. همسرم را با خودم كشيدم تا از خانه بيرون ببرم اما مادرزنم مانع شد. در همين هنگام  به او چاقو زدم. نمی‌خواستم به او آسیب بزنم. ولی چاقو به او اصابت کرد. مادرزنم زخمي ‏شد. پسر16 ساله‌ام و دختر 6 ساله‌ام هم حضور داشتند. پسرم شوكه بود و فقط نگاه ‏مي‌كرد اما دخترم به پايم افتاده بود و با گريه از من مي‌خواست كه دعوا را تمام كنم اما من ديوانه شده بودم. چند ضربه هم به ‏همسرم زدم و بعد فرار كردم.»

قصاص قاتل

با اعترافات این متهم، پرونده وی به دادگاه کیفری رفت. هیأت قضائی حکم قصاص او را صادر کردند. این حکم به مرحله اجرا رسید. تلاش‌ها برای راضی کردن اولیای دم که دو پسر مقتول بودند، فایده‌ای نداشت. آنها خواستار اعدام پدرشان بودند. يكي از فرزندان مقتول صغير بود و قيم او پدربزرگش یعنی پدر قاتل بود. این مرد از قصاص پسرش صرف‌نظر كرد و او را بخشيد. در این میان مادر مقتول فوت شد و فرزندان وي همچنان خواستار قصاص قاتل بودند. به اين‌ترتيب ابتدا تفاضل ديه در اين پرونده پرداخت شد و بعد ديه به يكي از فرزندان مقتول كه قيم او، قاتل را بخشيده بود. بنابراین مرد اعدامي در زندان رجايي‌شهر پاي چوبه دار رفت و قصاص شد.

انتهای پیام/

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.