قدردانی رئیس جمهوری از هلال احمری‌ها

برای اجرای طرح‌های «نذرآب» و «خادمان حسینی»

رئیس دفتر رئیس جمهور در نامه ای خطاب به دکتر همتی، قدردانی دکتر حسن روحانی را از هلال احمری ها برای برگزاری طرح های نذرآب و خادمان حسینی اعلام کرد.

محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهوری با ارسال نامه ای مراتب تقدیر و قدردانی حسن روحانی، رئیس جمهوری را از همه اعضای جمعیت هلال احمر در برگزاری طرح ملی نذرآب و طرح «خادمان حسینی» ابلاغ کرد.

بنابراین گزارش طرح ملی نذرآب امسال برای سومین بار از سوی جمعیت هلال احمر در مناطق کم برخوردار استان های سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان، هرمزگان، خراسان جنوبی برگزار شد. با اجرای این طرح تیم های داوطلب بهداشت و درمان هلال احمراقدام به ارائه خدمات درمانی به روستاییان درمناطق محروم کردند و داوطلبان و جوانان هلال احمری از محل جمع آوری کمک های خیرین و نیکوکاران اقدام به تهیه و توزیع وسایل اولیه زیستی میان روستاییان کردند. نصب تانکر های آبرسانی در روستاها از دیگر فعالیت های هلال احمر در این مناطق بود.

 همچنین جمعیت هلال احمر با شیوع کرونا با استفاده از ظرفیت اعضای داوطلب و جوانان خود اقدام به غربالگری مسافران در مبادی ورودی استان ها در نوروز ۹۹ کرد و در کنار آن با اجرای طرح «خادمان حسینی» در مراسم های دهه نخست محرم و هیئات مذهبی به توزیع ماسک و اقلام حفاظتی پرداخت.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.