مصدومیت 6 نفر در طوفان امروز تهران

معاون عملیات سازمان پیشگیری و مدیریت بحران تهران خسارات اولیه طوفان پایتخت را تشریح کرد.

به گزارش شهروند آنلاین؛ مجید آرون درباره خسارات اولیه گزارش شده از طوفان عصر سه‌شنبه در پایتخت گفت: گزارش‌های اولیه از سطح مناطق حاکی از سقوط یا شکستگی چندین مورد درخت است.

او با بیان اینکه تاکنون مواردی از سقوط تابلو و شکستگی چراغ راهنمایی و رانندگی گزارش شده است، گفت: گزارش‌های ارسالی تاکنون حاکی از مجروح شدن 6 نفر از شهروندان در تهران است که 4 نفر به صورت سرپایی در محل درمان شده و 2 نفر به بیمارستان اعزام شده‌اند. آرون از شهروندان خواست کرد تا پایان امروز ضمن پرهیز از تردد غیر ضرور در سطح شهر، توصیه‌های ایمنی را در این زمینه جدی بگیرند.

به گفته او عدم تردد در مجاورت ساختمان‌های در حال ساخت، تابلوهای مستقر در سطح شهر، تیرهای برق، کابل‌های فشار قوی و عدم تجمع در محدوده و محل وقوع حوادث احتمالی، فاصله گرفتن از شیشه پنجره‌ها، عدم تردد در محدوده تراس و پشت بام بخشی از توصیه‌های ایمنی در هنگام وقوع طوفان است که شهروندان باید به آن توجه کنند. همچنین دوری از حصارها، دیوارها، تابلوهای تبلیغاتی، بنرها، داربست‌های فلزی و عدم توقف در این مکان‌ها نیز در هنگام وقوع طوفان توصیه می‌شود.

سازمان هواشناسی برای روزهای چهارشنبه و پنجشنبه در برخی ساعات برای استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز شامل قزوین، البرز، تهران و سمنان و همچنین استان‌های مرکزی و قم وزش باد شدید و در مناطق مستعد خیزش گرد و خاک پیش‌بینی کرده است./ایسنا

//انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.